یازدهمین اهدای عضو استان بوشهر انجام شد/اهدای اعضای بدن امید دشتی

مسئول مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: یازدهمین اهدای عضو استان بوشهر در سال جاری انجام شد.

یازدهمین اهدای عضو استان بوشهر انجام شد/اهدای اعضای بدن امید دشتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  ، اظهار داشت: در سال‌های اخیر تلاش بسیار بالایی برای ترویج فرهنگ اهدای عضو شده است و بسیاری از خانواده‌ها که بیماران مرگ مغزی دارند به اهدای عضو متمایل شده‌اند.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۱۲ اهدای عضو در استان بوشهر انجام شد و امسال نیز تاکنون ۱۱ اهدای عضو در سطح استان انجام شده است که باعث بازگشت بیماران بسیاری زیادی به زندگی شده است.

مسئول مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: اعضای بدن امید دشتی اهل دشتستان که بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، برای پیوند به بیماران نیازمند برداشته شد.

وی با تقدیر از ایثار و ازخودگذشتگی خانواده دشتی برای انجام این کار بزرگ، ادامه داد: کلیه‌ها و کبد این مرد ۳۵ ساله در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر برداشته شد و برای پیوند به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز منتقل شد.

باقری با اشاره به اینکه این بیمار اهل شبانکاره بود و با موتورسیکلت تصادف کرده بود، خاطرنشان کرد: مرحوم دشتی متاهل دارای فرزند و از مستمری بگیران کمیته امداد بود.

این سی و چهارمین اهدای عضو در استان بوشهر بود.

انتهای پیام/ف

اهدای عضو جوان 35 ساله دشتی در بوشهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.