اولین هواپیمای ای تی ار ایران ایر وارد فرودگاه ایرانشهر شد

مسئول روابط عمومی فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت:اولین هواپیمای ای تی آر ایران ایر امروز وارد فرودگاه ایرانشهر شد.

نخستین هواپیمای ای تی ار ایران ایر وارد فرودگاه ایرانشهر شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حمیدرضا پارسا گفت: فرودگاه ایرانشهر که این روزها در حال ساخت ترمینال جدید و مرکز سوخت ‌رسانی هواپیمایی است، امروز شاهد ورود هواپیمای ای تی آر هواپیمایی ایران ایر از زاهدان بود.

وی ادامه داد: این هواپیما به عنوان یکی از دستاوردهای برجام قرار است در جنوب شرق کشور با محوریت بندرعباس به خدمت گرفته شود.

وی افزود: با برقراری مسیر پروازی جدید در فرودگاه ایرانشهر توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شمار پروازهای ورودی و خروجی این فرودگاه در هفته به 10 پرواز رسید.

مدیر روابط عمومی فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت: مسیر هوایی بندرعباس - زاهدان - ایرانشهر - چابهار با هواپیمای پسابرجام ای تی ار در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته برای رفاه حال مسافران برقرار شده است.


وی اظهار داشت: هم اینک شرکت های هواپیمایی آسمان، ایران ایر، ماهان، اترک، کیش ایر و قشم ایر جابجایی مسافر در مسیرهای هوایی سیستان و بلوچستان را بر عهده دارند.

وی گفت: بیش از 150 پرواز هر هفته از فرودگاههای زاهدان، زابل، ایرانشهر و چابهار انجام می شود.

وی افزود: بیش از 100 پرواز بین المللی در شبانه روز از آسمان زاهدان گذر می کنند که بیشتر این پروازها از اروپا به سمت آسیای جنوب شرقی است.

انتهای پیام/گ

ورود اولین هواپیما ای تی ار به فرودگاه ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ali
۲۱:۰۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
وی ادامه داد: این هواپیما به عنوان یکی از دستاوردهای برجام قرار است در جنوب شرق کشور با محوریت بندرعباس به خدمت گرفته شود.!!!!!! عججججججججب!
آخرین اخبار