محمودی: یک شوخی بچگانه منجر به مصدومیت آغاسی شد

سرپرست باشگاه تراکتورسازی گفت: درگیری بین کیانی و آغاسی رخ نداد ه. و فقط یک شوخی بچگانه منجر به مصدومیت آغاسی شده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاظم محمودی در گفت‌وگو با  سایت باشگاه تراکتورسازی با تکذیب اخبار و شایعات نادرستی که در روزهای گذشته پیرامون این تیم مطرح‌شده اظهار کرد:  برخی دشمنان بیرونی به دنبال از بین بردن تمرکز و آرامش ما در آستانه دیدار با پارس جنوبی بودند.

او ادامه داد:  مقابل پارس جنوبی جم شاهد بازی خوبی از سوی 2 طرف بودیم و تیم ما که هر هفته نسبت به بازی قبل عملکرد بهتری از خود نمایش می‌دهد،تیم ما  می‌توانست برنده این مسابقه باشد. به هر حال تمام تلاش ما این بود که حواشی و اخبار نادرستی که روز جمعه در رسانه‌ها مطرح شد تمرکز و آرامش تیم را نگیرد.

سرپرست تیم تراکتورسازی پیرامون مسائل مطرح‌شده در مورد تمرین تیم و درگیری 2 بازیکن بیان کرد: این مسئله مربوط به تمرین روز چهارشنبه می‌شود که تنها حاصل یک شوخی ساده بین بازیکنان تیم بوده و البته نباید شوخی‌ها منجر به چنین اتفاقات نامناسبی شود.

محمودی تصریح کرد: بسیاری از مسائلی که در رسانه‌ها در این خصوص مطرح‌شده صحت نداشته و هیچ درگیری و نزاعی در کار نبوده بلکه تنها یک شوخی نامناسب و بچگانه موجب مصدومیت آغاسی شده که البته با توجه به زیاده‌روی‌های صورت گرفته در این‌گونه رفتارها به هر 2 بازیکن تذکر جدی داده شد.

سرپرست تیم تراکتورسازی گفت:در تیم ما جو بسیار خوب و نزدیکی بین بازیکنان باتجربه و جوان وجود دارد که در برخی موارد منجر به شوخی‌های بیش از حد می‌شود و می‌تواند یک شوخی نامناسب چنین اتفاقات و حاشیه‌هایی را به همراه داشته باشد اما انتشار اخبار نادرست و کذب در باره یک اتفاق که به‌هیچ‌عنوان جدی نبوده  اقدام حرفه‌ای و اخلاقی نیست.

او تأکید کرد: من فکر می‌کنم بدخواهان و دشمنان تراکتورسازی به دنبال سوءاستفاده از این فرصت برای ضربه زدن به تیم هستند اما تردید نداشته باشید که هرگز این اتفاق نخواهد افتاد چراکه  بین اعضای تیم هیچ اختلافی وجود ندارد و این‌گونه حواشی جزئی را نیز به‌خوبی مدیریت خواهیم کرد.

محمودی درباره موضع‌گیری نکردن اعضا و مسئولان تیم پیرامون این مسئله خاطر نشان کرد: روز گذشته پس از انتشار این خبر موضعی در این باره تگرفتیم  چراکه درگیر بازی حساس مقابل پارس جم بودیم و تمام تلاشمان را کردیم تا تمرکز تیم در روز مسابقه تحت تأثیر چنین حواشی قرار نگیرد. بعد از بازی بررسی‌های لازم در این مورد انجام شد و در صورت نیاز کمیته انضباطی باشگاه در این باره  تشکیل جلسه خواهد داد.

انتهای پیام/ 

اظهارات سرپرست باشگاه تراکتورسازی در مورد درگیری کیانی و آغاسی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار