امام جمعه یزد؛

ترامپ مست دلارهای عربستان سعودی شده است/انگلیس و رژیم صهیونیستی ترامپ را جلو انداخته‌اند

امام جمعه یزد گفت: انگلیس و رژیم صهیونیستی در کنار عربستان سعودی به دنبال از پای در آوردن ایران هستند و برای این منظور ترامپ را جلو انداخته‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و  امام جمعه یزد با بیان اینکه ترامپ مست دلارهای عربستان سعودی شده است، وی را عروسک کوکی رژیم صهیونیستی دانست و گفت: دیوانگی ترامپ بهانه‌ای برای تحقق خباثت‌های مستکبران است.

آیت الله  ناصری  در حاشیه درس تفسیر قرآن ویژه مسئولان یزد در گفت و گو با خبرنگاران در ارتباط با سخنان سخیف ترامپ علیه ایران و ملت ایران اظهار داشت: من تعجب می‌کنم که این دلارها چقدر می‌توانند عقل انسان‌ها را منحرف کنند یا آنها را به وادی بکشاند که دست به هر دروغ و گناه و خباثتی بزند.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه دلارهای عربستان آمریکایی‌ها را مست کرده، خاطرنشان کرد: حیله‌گری‌های شیاطین بزرگ که انگلیس و رژیم صهیونیستی هستند، هم در کنار عربستان سعودی به دنبال از پای در آوردن ایران هستند و برای این منظور ترامپ را جلو انداخته‌اند.

امام جمعه یزد افزود: این اقدامات در حال حاضر برای ضعیف کردن و خلع سلاح ایران اسلامی انجام می‌شود تا بتوانند به مرام و هدف اصلی خود که از بین بردن انقلاب اسلامی ایران است دست پیدا کنند.

آیت الله ناصری  تصریح کرد: همه این زد و بندهایی هم که انجام می‌دهند برای همین است و با پول نفت کشورهای عربی و حیله‌گری‌های انگلیس و آمریکا و رژیم صهیونیستی این مسیر را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: تمام یاوه سرایی‌هایی که الان انجام می‌شود به دلیل عصبانیت‌هایی است که از شکست‌های پی در پی خود در منطقه در وجودشان ایجاد شده و جایگاه خود را در خطر دیده‌اند.

ناصری یزدی افزود: امروز آمریکا و دیگر مستکبران جهان موقعیت خود را در منطقه در خطر دیده‌اند چرا که ایران نگذاشته آنها به اهداف خود که تجزیه عراق، نابود کردن حرم‌های اهل بیت(ع) و پایگاه شیعیان، تجزیه سوریه و آواره کردن مردم این کشور، تجزیه لبنان و افزودن به اسرائیل و تحقق خاورمیانه بزرگ است برسند و همین موضوع برای آنها به خشم بزرگ تبدیل شده است.

امام جمعه یزد افزود: همه این موارد خصمانه استکبار جهانی در شخصیت فردی به نام ترامپ جمع شده و سران رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای مستبکر جهان وی را جلو انداخته‌اند و این که بیان می‌کنند وی دیوانه است برای این است که هر حرفی می‌خواهد بی‌پروا بزند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ترامپ را به یک عروسک کوکی تشبیه کرد و گفت: ترامب با دلار و برخی حرکات و حرف‌های دیگر کوک شده و چنین یاوه‌گویی‌ها را انجام می‌دهد ولی تمام دنیا به خوبی می‌دانند که این حرف‌ها دروغ است.

وی به جنایت‌های متعددی که آمریکایی‌ها در منطقه انجام دادند اشاره کرد و افزود: تمام حرف‌ها و تهمت‌هایی که ترامپ به ایران نسبت می‌دهد عینا مربوط به خودشان است و آمریکایی‌ها بودند که در منطقه و در کشورهای مختلف اقدام به جنگ افروزی و کشتار مردم مظلوم کردند.

انتهای پیام/ی

دیوانگی ترامپ بهانه‌ای برای تحقق خباثت‌های مستکبران است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار