هیچ فردی حق اظهارنظر درباره نیروهای نظامی ایران را ندارد

تحریم‌ها سبب قدرت و توان داخلی دانشمندان شده است و همه سخنان ترامپ ناشی از نابخردی و ناپختگی اوست و باید بداند که کسی حق اظهارنظر درباره نیروهای نظامی ایران را ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  صبح امروز مروج‌الشریعه استاندار خراسان جنوبی در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی گفت: مقاطع زمان در انقلاب اسلامی مختلف و حساس بوده و هرگز نمی‌توان حساس بودن را به زمانی خاص درجه‌بندی کرد چون همه مقاطع ما در طول 38 سال حساس بوده و خواهد بود و بر هوشیاری‌های دایمی ما باید افزوده شده و این هوشیاری به برکت رهنمودهای رهبری است.


وی با بیان اینکه وحدت ملی بدون کوچکترین گسستگی به سرانجام نمی‌رسد گفت: نمی‌دانیم کی این سریال دشمنی و حساس بودن تمام می‌شود اما می‌دانیم در هر مقطع باید هوشیارانه در بخش‌های مختلف هر کسی بر استحکام این وحدت بیافزاید اما گاهی اوقات نهیب‌های دشمن و سخنان آنها به اصل و اساس و استراتژی نظام که محوریت آن ولایت فقیه است یک تاخت و تازی نشان می‌دهند که سبب می‌شود بیشتر به داشته‌های خود ببالیم و برای حفظ آنچه قوام نظام به آن متوجه است بیشتر بکوشیم و حول داشته‌ها بیشتر حرکت کنیم.


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سخنان ترامپ گفت: او به عرصه‌هایی که ارزش و اختیار آن را نداشته است ورود کرده است و اختیار کیان نظام و سپاه در اختیار کسی نیست و به ترامپ چه ربطی دارد که اظهارنظر کند واین تهدیدها بیشتر قوت و توان دانشمندان داخلی ارتقا می‌یابد .

مروج‌الشریعه تصریح کرد : توان نظامی هر کشور به خودش ربط دارد و چه کسی به ترامپ اجازه می‌دهد به یکی از مهمترین ارکان ما کار بگیرد.


وی با بیان اینکه با صحبت‌های ترامپ وحدت داخلی و ملی بیشتر می‌شود افزود: مسیر نظام مشخص است با قوت و اقتدار تمام منطقه در همه حوزه‌های علمی، فناوری و ابتکار به لطف الهی باپرجاست.


استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: حرف‌های ترامپ حاکی از اوج نابخردی و نامتعادلی اخلاق است و اقتدار نظام همین بس است که اروپا در قبال ایران و مذاکرات ایستادگی می‌کند و دنیا همه این رفتار را نظاره‌گر است.


 وی گفت: نگاه هوشمندانه دیپلماسی همین بس است که شکاف عمیق را در بین سران آمریکا و اروپا به راه انداخت و اگر از پیامدهای آمریکا در طول 60 سال اخیر چشم‌پوشی کنیم نمی توانیم حمله به هواپیمای مسافربری را فراموش کنیم که در اوج قصاوت و سنگدلی هواپیمای مسافربری را مورد هدف قرار داده و اوج تکنولوژی و حملات آمریکا همین است.


مروج‌الشریعه افزود: انسان از گفتارها، ناهنجاری‌ها و گویش‌های کاملا ابلهانه ترامپ تاسف می‌خورد حتی برخی از آمریکایی‌ها از حرف‌های رئیس‌جمهور خود شرمگین هستند و جای تاسف است که در سیستم داخلی آمریکا مسئولان روان شناختی و روان درمانی آمریکا بالاترین نمره منفی را به رئیس جمهور خود می‌دهند.


وی با بیان اینکه ملت ایران، کیان نظام و قوای سه گانه قدردان وجود همه عزیزان در سپاه اسلامی هستند اظهار داشت: بدون شک یک نیروی نظامی مقتدر سبب ایجاد همبستگی بیشتر در همه اقشار سیاسی می‌شود و به دلیل رفتار نابخردانه و مداخله گرانه، امروز همه به دنبال حمایت از نهاد مقدس انقلاب آمده‌ایم و حتما قدر داشته‌های خود را می‌دانیم و خواهیم دانست.


استاندار خراسان جنوبی گفت: در برابر این سخنان ترامپ انسان تاسف می‌خورد که رئیس جمهور یک کشور با چه لحن و ادبیاتی سخن می‌گوید و مردم جهان او را قضاوت خواهند کرد و این سخنان نابخردانه سبب ایجاد همبستگی، وحدت و اتحاد در همه بخش‌های جامعه به ویژه در اقشار سیاسی در همه عرصه‌ها می‌شود.
انتهای پیام/ک

وحدت ملی بدون کوچکترین گسستگی به سرانجام نمی‌رسد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.