تولید نان بدون جوش شیرین در اردبیل

کیفیت نان تولیدی در اردبیل در سالهای اخیر ارتقا یافته به طوری که هم اکنون 98 درصد نان تولیدی در این شهرستان بدون استفاده از جوش شیرین تولید می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،جواد زنجانی فرماندار اردبیل در آستانه روز جهانی غذا در جلسه مسئولان دستگاههای مرتبط و تولید کنندگان مواد غذایی استان اردبیل افزود: چهار سال پیش فقط 37 درصد نان تولیدی در اردبیل بدون جوش شیرین بود که این رقم هم اکنون به 98 درصد رسیده و تلاش می کنیم تا 100در صد نان تولیدی بدون استفاده از جوش شیرن باشد.

وی اظهار کرد: با این حال ماندگاری نان تولیدی کم است و باید با افزودن مواد لازم و افزودنی های مجاز کیفیت نان تولیدی ارتقا یابد تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.


فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه آب آشامیدنی اردبیل هیچ مشکلی ندارد، بیان کرد: حساسیت مردم و مسئولان به آب شرب بسیار است به طوری که به طور مداوم نمونه برداری شده و آزمایش می شود تا آب سالم به دست مردم و مصرف کنندگان برسد.

زنجانی از آزمایش مداوم آب چاهها و سدها خبر داد و ادامه داد: طبق نتایج آزمایشها و بررسی ها هیچ نوع آلودگی در آنها مشاهده نشده است و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.
وی در ادامه گفت: طرحهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای تامین آب شرب مطلوب مردم در دست اجرا داریم و به دنبال نوسازی تجهیزات مورد نیاز ایستگاههای تصفیه خانه آب هستیم.

 

انتهای پیام/ع

ارتقای کیفیت نان در اردبیل


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.