مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم:

احداث سوله خط دوم با اعتبار 800 میلیون

میرابراهیمی گفت:خرید تجهیزات خط نیاز به 2 میلیارد تومان اعتبار داشته که در حال تامین برای راه‌اندازی آن هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ سیدعبدالله میرابراهیمی ،مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم،با اشاره به وضعیت دفع و دفن زباله در سایت البرز، اظهار کرد: در سایت البرز بخشی از کار مربوط به عملیات دفن و دفع است و در همین راستا خط اول پردازش پسماند خشک فعالیت آزمایشی را انجام داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: با راه‌اندازی خط دوم پردازش پسماند سایت البرز، ظرفیت این خط به 600 تن خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم افزود: با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات اقتصادی سرعت پیشرفت این خط محدود است و ظرفیت آن حدود 300 تن است،برای راه‌اندازی خط دوم نیز کارهای شناسایی پیمانکار و عقد قرارداد شده و در مرحله ساخت است که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم ظرفیت را به 600 تن برسانیم.

میرابراهیمی با بیان اینکه احداث سوله خط دوم نیز با اعتبار 800 میلیون در حال انجام است، بیان کرد: خرید تجهیزات خط نیاز به 2 میلیارد تومان اعتبار داشته که در حال تامین برای راه‌اندازی آن هستیم.

وی بخش دیگری از کار در سایت البرز را مربوط به تولید کود کمپوست دانست و افزود: برای تولید کیفی‌تر نیازمند دستگاه هوادهی هستیم که دستگاه ترنر با اعتبار 1.5 میلیارد تومان خریداری خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم اذعان کرد: در کنار این نیاز به تجهیزات خالص‌سازی کود داریم که 350 میلیون نیاز به اعتبار داشت و این بخش نیز در مرحله خرید و ساخت است که امیدواریم بتوانیم این اقدامات را تا پایان سال انجام دهیم.

انتهای پیام/ح

ظرفیت خط پردازش پسماند خشک سایت البرز قم به 600 تن رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار