وکیلی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اظهارات ترامپ باعث انزوای آمریکاست/سپاه پاسداران بزرگترین سد مقابله با داعش در منطقه بوده است

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: منطق و مواضع ترامپ دور از مواضع بین الملل بوده و درکنگره آمریکا خریدار ندارد.

 اظهارات ترامپ بیش از همیشه باعث انزوای آمریکا است/سپاه پاسداران بزرگترین سد مقابله با داعش در منطقه بوده استمحمدعلی وکیلی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،؛ درباره اظهارات ترامپ و خدشه دار کردن برجام اظهار کرد: ترامپ شخصیت نرمالی ندارد و اطرافیان او به این مسئله اذعان دارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترامپ چوب نانوشته خدا برملت آمریکاست، اضافه کرد: ترامپ بزرگترین تاوانی است که ملت آمریکا به آن دچار هستند. 

وکیلی با تاکید بر اینکه اظهارات ترامپ بیش از همیشه باعث انزوای آمریکاست، ادامه داد:اقدام ترامپ در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریست ها استفاده از واژگان معکوس است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه ترامپ دچار وارونگی شخصیتی است، افزود: رئیس جمهور آمریکا دچار وارونگی در فهم نیز بوده و به همین دلیل در مناسبات و افکار عمومی عکس کارهای او را عمل می کنند.

وی با تاکید براینکه سپاه پاسداران بزرگترین سد مقابله با تروریست ها در منطقه است، عنوان داشت: دنیا به این موضوع اذعان دارد که سپاه پاسداران و بسیج بزرگترین مانع در مقابل داعش هستند و بزرگترین هزینه معنوی را در مقابل جریانات تروریستی داده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار