دعوای شاهزاده‌های انگلیسی برای کسب موقعیت‌های مهم سلطنتی!

اختلاف میان شاهزاده‌های جوان دربار انگلیس برای کسب موقعیت‌های مهم سلطنتی افزایش یافته است.

تشدید اختلافات میان شاهزاده های انگلیسی برای کسب موقعیت های مهم سلطنتیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه اسکای نیوز؛ در حالی که ملکه الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ -همسر ملکه- به دلیل کهولت سن از بار مسئولیت ها و وظایف خود می کاهند، اختلاف میان شاهزاده های جوان برای کسب موقعیت های مهم سلطنتی افزایش یافته است.

دیکی اربیترز – سخنگوی پیشین دفتر ملکه الیزابت-  چندی پیش، از آغاز روند کاهش وظایف ملکه و همسرش شاهزاده فیلیپ به دلیل کهولت سن و ناتوانی جسمی خبر داد. او در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز گفت: هیچ اختلافی میان بازیکنان اصلی سلطنتی وجود ندارد بلکه مشکل اصلی میان افرادی است که برخی شاهزادگان را برای کسب موقعیت های مهم سازماندهی می کنند. این افراد سعی دارند با ایجاد اختلاف میان شاهزاده ها، روی فرش قرمز سلطنتی حضور پررنگی داشته باشند. این امر در نهایت به اختلاف میان شاهزاده ها و به هم ریختن شرایط داخلی خاندان پادشاهی منجر می شود.

سخنگوی پیشین دفتر ملکه الیزابت درحالی نسبت به افزایش اختلاف میان شاهزاده ها هشدار داده است که کیت میدلتون – همسر شاهزاده ویلیام- و مگان مارکل –دوست جدید شاهزاده هری- دو بانویی هستند که در مرکز این اختلافات قرار دارند.

تابستان امسال، سِر کریستوفر گیدت –منشی مخصوص و مشاور ارشد ملکه – در پی شدت گرفتن تنش های پشت صحنه میان شاهزاده ها از سمت خود کناره گرفت.  گفته می شود علت کناره گیری وی شایعاتی مبنی بر تلاش این مقام برای تاثیرگذاری در تقسیم فعالیت های سلطنتی میان دیگر اعضا بوده است.

در حال حاضر، وظایف سلطنتی بر عهده ملکه و همسرش است و همه شاهزاده ها موظف به حمایت از ملکه هستند. ارائه مقام سلطنتی و تقسیم وظایف نیز از اقداماتی است که باید به دستور ملکه و همسرش صورت گیرد.

انتهای پیام/

 

تلاش شاهزاده های جوان انگلیسی برای کسب موقعیت های مهم در دربار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
برای واگذاری این میراث به یک خاندان یهودی , قبل از درگذشت مشکوک دیانا برنامه ریزی شده . وارد کردن کیت میدلتون به این خانواده نمودار این برنامه ریزی رامشخص کرد و سرانجام سلطنت به دختر کوچولوی یهودی الاصل کیت میدلتون می رسد...
آخرین اخبار