دیدار وزیرکشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار وزیرکشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛وزیر کشور در بدو ورود به ارومیه به همراه استاندار جدید و  قبلی آذربایجان غربی به دیدار نماینده ولی فقیه در استان رفت و با وی دیدار و گفت و گو کرد.

لازم به ذکر است رحمانی فضلی وزیر کشور در هشتمین جلسه شورای اداری استان شرکت می کند.

رحمانی فضلی وزیر کشور در این دیدار گفت:آقای شهریاری به دلیل سوابق اجرایی مطلوب در داخل و خارج از کشور و با کسب رای اعتماد دولت می‌تواند در عنوان استانداری آذربایجان غربی منشا تحولات چشمگیری شود.

رحمانی فضلی  اظهار امیدواری کرد با معارفه استاندار جدید در ٤ سال فعالیت دولت بستر‌ها برای اجرایی شدن برنامه‌های توسعه محور. در شمال غربی‌ترین استان کشور بیش از پیش مهیأ شود و استاندار جوان معرفی شده نیز بتواند با هماهنگی‌های مطلوب با مدیران محلی طرح‌های دولت را اجرایی کند.

وی افزود دولت در سال‌های ابتدائی ٤ سال اول فعالیت خود به مسائلی همچون تحریم، رکود اقتصادی و تورم درگیر شد و امیدواریم در دوره جدید بتوانیم نواقص موجود به ویژه در استان‌های کمتر توسعه یافته را جبران کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار با تشکر از تلاش آقای سعادت در استان گفت:؛ هم اکنون وحدت و همدلی مثال زدنی در استان ایجاد شده است و استاندار جدید نیز باید در این راستا زمینه وحدت بیش از پیش مردم و مسئولان را ایجاد کند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود متاسفانه برخلاف تمام تلاش‌های انجام در برخی شاخص‌ها فاصله معناداری بین آذربایجان غربی و دیگر استان‌ها وجود دارد و باید با تلاش و همدلی بیش از پیش این فاصله‌ها برطرف شود.

انتهای پیام/م

 

وزیر کشور در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.