نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

مسئولان به معشیت مردم توجه خاصی داشته باشند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:مسئولان به بهبود معشیت مردم توجه خاصی داشته باشند.

مسئولان به معشیت مردم توجه خاصی داشته باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان غربی که  در سالن اداره کل شرکت توزیع نیروی برق برگزار شد گفت: از تلاش های چهار ساله قزبانعلی سعادت استاندار سابق آذربایجان غربی تشکر می کنیم.

وی افزود:نتایج تلاش ها و تجربیات وی باعث شد  فضای همدلی در استان حاکم شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:امید است جناب آقای دکتر شهریاری با تلاش خود زمینه توسعه و شکوفایی استان را فراهم کند.

وی افزود:استاندار جدید نیز باید با همکاری و تعامل مطلوب با مدیران استانی به ویژه نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی بتواند در ارتقاء شاخص‌های توسعه این استان مرزی گام‌های موثری بردارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به سفارش علی(ع) به مدیران گفت:مدیران باید راه اعتدال را درپیش بگیرید و از همه نیرو ها و سلایق در عرصه های مدیریتی بهره ببرید.

توجه ویژه به بهبود وضع معیشتی مردم و توسعه اقتصادی استان با توجه پایین بودن درآمد سرانه مردم استان نسبت به سایر استان های کشور و استفاده از نیروهای بومی از دیگر خواسته های نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی از استاندار جدید بود.

 

انتهای پیام/م

مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.