زیباترین حیوانات طبیعت + تصاویر

مخلوقات خداوند هر کدام به نوعی انعکاس‌دهنده زیبایی‌های خداوندی‌اند، اما زیبایی‌های خداوند در برخی از این مخلوقات جلوه و نمود بیشتری دارد.

زیباترین حیوانات طبیعت+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبیعت پر است از موجوداتی که از زیبایی چشم‌ها را خیره می‌کنند. این مقاله 10 نوع از زیباترین حیوانات موجود در طبیعت را نشان می‌دهد. انتظار نداشته باشید که بسیاری از حیوانات را در این فهرست قرار دهیم  چرا که طبیعت 9 میلیون گونه متمایز از حیوانات به ما نشان می‌دهد که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. بعضی از ویژگی‌ها و واقعیت‌ها برای این حیوانات ارائه می‌شود و نحوه زندگی و رنگ‌بندی عجیب این موجودات هم قابل توجه است. خداوند رنگ‌های بسیار زیبایی به این موجودات داده است.

10-ماهی ماندارین

این ماهی در آب های جنوب غربی اقیانوس آرام،نزدیک استرالیا،تایوان و فیلیپین زندگی می کند.رنگ بندی این ماهی زیبا شبیه یکی از امپراطورهای چینی است و به همین دلیل ماندارین نام گرفته است.این ماهی تنها 6 سانتی متر طول دارد و در تالاب ها و صخره ها زندگی می کند.

زیباترین حیوانات طبیعت+عکس

9-روباه فنک

این روباه در شمال آفریقا زندگی می کند.گوش های این حیوان تا 15 سانتی متر بلند می شود.این گوش ها گرما را از روباه دور می کنند و کمک می کنند تا شکار زیرزمینی را پیدا کنند.این روباه عمدتا شب ها بیرون می آید و به شکار پستانداران کوپک،پرندگان و حشرات در شب می پردازد.روباه فنک تا 14 سال عمر می کند و اندازه اش بدون دم بلندش به 40 سانتی متر می رسد.دم این حیوان تا 30 سانتی متر رشد می کند.این روباه حیوان ملی الجزایر نیز هست.

زیباترین حیوانات طبیعت+عکس

8-مرغ ماهیگیر کوتوله

این مرغ ماهی گیر 13 سانتی متر طول دارد.این پرنده در جنوب آسیا و هند نزدیک به آب ها و رودخانه ها در مناطق سرسبز و جنگلی زندگی می کند و از حشرات،حلزون ها،مارمولک ها ، قورباغه ها و خرچنگ های  کوچک تغذیه می کند.آن ها در حاشیه رودخانه لانه هایی تونل مانند می سازند که گاهی تا یک متر طول دارد.

زیباترین حیوانات طبیعت+عکس

7- کلوبوس سرخ زنگبار

این میمون فقط در زنگبار زندگی می کند.زنگبار جزیره ای نزدیک تانزانیاست.آن ها گونه ای در معرض خطر هستند که تنها 3000 عدد از آن ها باقی مانده است.مردم زانزیبار نگرش منفی راجع به این حیوان دارند و به دلیل بوی بدشان به آن ها "میمون زهر" می گویند.آن ها در گروه هایی با حداکثر 50 نفر زندگی می کنند و بیشتر جمعیت آن ها را جنس نر تشکیل می دهد.آن ها از میوه ها،برگ ها و دانه هایی که در محل زندگیشان یافت می شود تغذیه می کنند.از نکات جالب این میمون این نکته است که آن ها میوه های خام را می خورند به این دلیل که نمی توانند قند موجود در میوه های رسیده را هضم کنند.همچنین آن ها برای هضم غذا زغال چوب می خورند.

زیباترین حیوانات طبیعت+عکس  

6-کاراکال

این حیوان نام خود را از واژه ترکی کارا کورال به معنی گوش سیاه گرفته است.این حیوان سازگاری بالایی دارد و در طیف وسیعی  از زیستگاه ها زندگی می کنند.آن ها گوش های بلند،خالدار و بسیار انعطاف پذیری دارند که به آن ها کمک می کند تا آرام ترین صدا ها را بشنوند.همچنین آن ها دارای پاهای قدرتمندی هستند که اجازه می دهد چندین متر به هوا پریده و پرندگان را شکار کنند.کاراکال ها در آفریقا و خاورمیانه زندگی می کنند و می تواند تا یک متر طول رشد کنند.البته بلندی دم آن ها نیز به 30 سانتی متر می رسد.

زیباترین حیوانات طبیعت+عکس

5-خرچنگ آب نباتی

 این گونه یک نوع مونوتایپیک است به این معنی که هیچ گونه نزدیک به خود ندارد.این موجود تا 2 سانتی متر رشد می کند.رنگ این موجود می تواند قرمز ،سفید،زرد و صورتی باشد.این گونه در اقیانوس هند و اقیانوس آرام زندگی می کند.

زیباترین حیوانات طبیعت+عکس

4-مرغ مگس دم چلچله ای

این گونه در شرق و مرکز آمریکای جنوبی زندگی می کند.آن ها مکان های نیمه باز مانند مناطق جنگلی را برای زندگی ترجیح می دهد اما از مناطق متراکم جنگلی پرهیز می کند.این پرنده دم طولانی دارد که نیمی از طول 16 سانتی متری این پرنده را تشکیل می دهد. رنگ این پرنده ترکیب رنگی از رنگ های سبز،آبی و بنفش است.این پرنده 20 بار در ثانیه بال می زند.

زیباترین حیوانات طبیعت+عکس

3-قورباغه سمی دارت

این قورباغه سمی در جنگل های بارانی مرکز و جنوب آمریکا زندگی می کند.طول این قورباغه بین 1.5 سانتی متر تا 6 سانتی متر است.مردم بومی از ترشحات سمی این قورباغه استفاده می کنند.حدود 175 گونه از قورباغه های سمی در اندازه و رنگ های متفاوت موجود است.

زیباترین حیوانات طبیعت+عکس

2-ببر

ببر بزرگترین و جذاب ترین نوع گربه های  بزرگ است.آن ها می توانند تا 3.3 متر رشد کنند و وزن آن ها بیش از 300 کیلوگرم باشد.ببر ها تا 26 سال عمر می کنند.گونه ببر ها در خطر است و جمعیت آن ها کمتر از 4000 نفر است.ببر بنگال شایع ترین و ببر سیبری بزرگ ترین آن هاست. آن ها در هند،جنوب شرقی آسیا و روسیه زندگی می کنند.

زیباترین حیوانات طبیعت+عکس

1-پروانه غروب خورشید

این گونه یک گونه منحصر به فرد در ماداگاسکار زندگی می کند.این حشره از رنگ های بسیار زیبایی تشکیل شده است.مردم بومی اعتقادات خاصی نسبت به این موجود دارند.

زیباترین حیوانات طبیعت+عکس

انتهای پیام/

زیباترین موجودات طبیعت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
خیلی زیبا هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
حیوان غیر طبیعی هم مگه داریم که نوشتیم حیوان طبیعی
اصلا هم زیبا نبودن
Iran (Islamic Republic of)
....
۰۸:۵۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
زیباترین حیوانات طبیعت نوشتن که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
فتبارک الله احسن الخالقین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
عکس روباه و میمون اصلا قشنگ نبود ....
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۶:۰۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
اولا این پلنگ بوددوما بعضی هاچطور این مخلوخ فوق لاده ریبا وکمیاب توی کشورمونو شکارمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
قدرت خدا هست و بس
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۲:۵۷ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
وقتی که خدا خودش دست به قلم میشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
خوبع
آخرین اخبار