سیلی محکم؛ پاسخ تهدیدات دشمنان ایران اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان گفت: هر تهدید دشمن را با تهدید پاسخ می دهیم و هر کس قصد تجاوز به کشور را داشته باشد، سیلی محکمی از ما خواهد خورد.

سیلی محکم؛ پاسخ تهدیدات دشمنان ایران اسلامیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در دیدار فرماندهان سپاه آذربایجان شرقی با وی در بیت افزود: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت در چهار دهه گذشته توطئه های گوناگون آمریکا را خنثی کرده است و اکنون این قدرت را دارد که ترامپ؛ رییس جمهوری خودکامه آمریکا را هم به فهرست روسای جمهور ناکام این کشور بیافزاید .


وی به سخنان مضحک ترامپ در مورد سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: به یقین سپاه بی هیچ هراسی، همانند شهید حججی ها با جان و دل از کیان ایران اسلامی و حریم اهل بیت (ع) دفاع و پاسداری می کند .


وی هدف اصلی دشمنان از ارعاب و تهدید کشورمان را جلوگیری از توسعه دین مبین اسلام در دنیا عنوان کرد و گفت : دشمن غافل است از اینکه با فشار بیشتر، روحیه استقامت و استکبارستیزی در ایرانیان افزایش می یابد از این رو همچون همیشه در پیشبرد اهداف خود ناکام خواهد ماند .


فرمانده سپاه عاشورا هم هدف از این دیدار را تجدید میثاق با آرمان های شهدا و فرماندهی معظم کل قوا اعلام کرد و گفت: پیام آشکار و قاطع ما از این گوشه کشور به دشمنان انقلاب این است که بدانند ما بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم .


سردار کریمیان افزود: سال هاست چهره به چهره با استکبار جهانی در نبردیم و تجربه انقلاب اسلامی، نبرد با گروهک های منافق، لیبرال ها، میانه رو ها، عافیت طلب ها، محافظه کاران و رژیم بعث عراق را در کارنامه داریم .


وی به سخنان احمقانه ترامپ در مورد سپاه ، انقلاب اسلامی و اقداماتی که می خواهند برای محدود کردن سپاه انجام دهند هم اشاره کرد و گفت: تا وقتی ما پاسداران در میدان حاضریم، احدی نمی تواند به اساس انقلاب و ارزش های آن صدمه بزند و اسرائیل باید هر لحظه از وجود سپاه پاسداران، احساس ناامنی و ترس کند .

انتهای پیام/خ

هر تهدید دشمن را با تهدید پاسخ می دهیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار