مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از 2 هنرمند عیادت کرد

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور در بیمارستان‌‌های تهران از بازیگر قدیمی تلویزیون و پیشکسوت معماری سنتی عیادت کرد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت؛ صبح امروز سیدعباس عظیمی مدیرعامل این موسسه همراه با تنی چند از مدیران، ابتدا با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از ملکه رنجبر که این روزها به علت عارضه قلبی بستری شده است عیادت به عمل آورد.

عیادت مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از 2 هنرمند

این هنرمند با ابراز خوشحالی از دیدار با مدیر و کارکنان موسسه هنرمندان پیشکسوت خاطر نشان کرد که فردا قرار است تحت عمل جراحی قلب باز قرار بگیرد و گفت: از محبت‌های شما در چند سال اخیر تشکر می‌کنم که بر خلاف عده‌ای که فراموشم کردند یا بسیاری که تنها سخن گفتند، همواره به یاد و فکر من بوده‌اید و مرا از یاد نبردید.

فرزند این هنرمند قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون نیز در جملاتی از مردم خواست تا برای بهبود و موفقیت عمل جراحی مادرش دعا کنند.

در ادامه برنامه‌های امروز موسسه هنرمندان پیشکسوت، سیدعباس عظیمی برای عیادت از غلامحسین شادی پیشکسوت معماری سنتی به ویژه رشته آیینه کاری به یک بیمارستان دیگر تهران نیز مراجعه کرد.

این هنرمند نیز که به تازگی مورد عمل جراحی قرار گرفته بود، ضمن ابراز خوشحالی و تشکر از این دیدار، از شرایط بسیار بد کاری در حوزه حرفه‌ای‌اش سخن به میان آورد که نیازمند رسیدگی بیشتر است و در ادامه نیز از بی‌توجهی نهادها و سازمان‌هایی که با آنها بیش از 30 سال همکاری می‌کرده در رسیدگی به امور پیشکسوتان گلایه کرد.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در انتها همچون عیادت اول برای استاد شادی هم آرزوی بهبود کرد و اظهار امیدواری کرد تا با بهبود استادان دوباره شاهد حضور این عزیزان در برنامه‌های موسسه باشیم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.