کاهش تلفات رانندگی در سردشت

فرمانده نیروی انتظامی سردشت گفت: آمار جانباختگان ناشی از حوادث رانندگی در 6 ماه نخست امسال در سردشت ۱۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، سرهنگ «فیض الله علیزاده» در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : مهم‌ترین ماموریت نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت و آسایش در جامعه است که این امرمهم نیز جز با مشارکت عمومی و همکاری موثر و مسولانه مردم با ناجا عملی نخواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی سردشت به عملکرد امسال پرداخت و گفت: در شش ماه نخست امسال 1022 فقره پرونده تشکیل شد که آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 7 درصدی رانشان می‌دهد.

وی بابیان اینکه علت اصلی تصادفات برون شهری سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ و واژگونی بوده است به آمار تصادفات اشاره و بیان کرد: در نیمه امسال با 9 فقره تصادفات برون شهری و 17 فقره تصادفات درون شهری، 10 نفر جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته آمار تصادفات شهرستان افزایش 5 درصدی و کاهش 10 درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی داشته است.

علیزاده با اشاره به اینکه اولویت پلیس شهرستان در سال 96 پیشگیری از جرائم سرقت، تحول در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در جهت افزایش رضایتمندی مردم و ارباب رجوع است به آمار سرقت اشاره و گفت: در شش ماه نخست امسال 40 فقره سرقت گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 29 درصدی سرقت و افزایش 80 درصدی کشفیات داشته است.

انتهای پیام/ع

فوت ده نفر در نیمه اول امسال در تصادفات درون شهری و برون شهری سردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.