وعده ها و برنامه های استاندار جدید آذربایجان غربی

محمد مهدی شهریاری استاندار جدید آذربایجان غربی بیان کرد : مشی من مشی اعتدال خواهد بود و از مدیران بومی برای مدیریت استان بهره خواهم برد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محمد مهدی شهریاری در مراسم تودیع و معارفه خود به عنوان استاندار جدید آذربایجان غربی که با حضور وزیر کشور ، مدیران ارشد استانی و شهرستانی ، ائمه جمعه نمایندگان مردم در خانه ملت و اعضای شورای اداری برگزار شد ، گفت : این خطه سرزمین سرداران بزرگی همچون باکری‌هاست بنابراین حضور در این خطه را فرصت مغتنمی برای انجام خدمت ارزیابی می‌کنم.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: در وهله اول باید سرمایه‌های اجتماعی را با مشارکت مردم بالا ببریم تا اعتماد عمومی بالاتر رود و ثبات اقتصادی به وجود آید تا پس از آن سرمایه جذب شود که همه این‌ها در نهایت سبب رفاه اجتماعی خواهد شد.

وی با قدردانی از وزیر کشور به سبب اعتماد کردن به وی گفت: آذربایجان غربی اهمیت بالایی دارد سه مرز زمینی قریب به  یک هزار کیلومتر در این منطقه داریم که انشاالله برای بهره‌مندی از این ظرفیت برنامه ریزی می‌کنیم تا از مرزها به نحو احسن استفاده شود.

شهریاری گفت: با اتاق بازرگانی استان هماهنگ می‌کنیم تا از سایر کشورهای اروپایی نیز سرمایه‌گذاران جذب استان شوند و در این میان قطعاً از تجربیات جناب آقای سعادت بهره خواهیم گرفت هم چنانکه در این دوره حتماً از منابع انسانی استان نیز بهره می‌گیریم.

انتهای پیام/ع

استاندار جدید آذربایجان غربی استفاده از مدیران بومی را وعده داد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.