شهردار بافق ابقا شد

در جلسه ای با حضور مدیرکل امور شهری استانداری یزد حکم ابقا نوروززاده شهردار بافق قرائت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ شاکرشمسی مدیرکل امور شهری استانداری در این جلسه ضمن تقدیر از شهرداران و اعضای شورای اسلامی در ادوار گذشته بویژه اعضای شورای اسلامی دوره چهارم گفت:شهرداران در بافق منشا خیر و برکت بودند و امروز بافق به شهری توسعه یافته و پیشرو تبدیل شده است.

وی ابراز امیدواری کرد دوره جدید شورای اسلامی با همت و همکاری شهردار گامهای راسخ تری در جهت توسعه شهر برداشته شود.

شمسی با اشاره به جمعیت یک میلیون یکصد نفر جمعیت استان یزد تصریح کرد: قریب به 85 درصد از مردم در مناطق شهری سکونت دارند که این درصد در 21 شهر ساکن هستند.

 مدیرکل امور شهری افزود: مدیریت این مجموعه در حال حاضر یعنی در دوره پنجم 117 نفر از اعضای شورای اسلامی شهرها می باشند و 21 شهردار زمام شهر را در دست دارند.

وی با بیان اینکه وظیفه بسیار سنگینی برعهده شهرداران و اعضای شورای اسلامی نهاده شده است خاطر نشان کرد: یکی از نکات برجسته اعضای شورای اسلامی دوره پنجم 21 شهر استان تا این لحظه انتخاب ده نفر از شهرداران دوره چهارم است.

شاکرشمسی قریب به 50 درصد انتخاب شهرداران ازسوی شورای پنجم را نشان از رویکرد استفاده از تجربه و اندوخته های گذشته عنوان کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: انتخاب شهرداران در دوره جدید شورای اسلامی به دور از حزب و جناح بازی بوده است.

وی ضمن تبریک ابقا نوروز زاده به عنوان شهردار گفت: لزوم و ضرورت برای توسعه استفاده کردن از تجربیات شهرداران و اعضای شورای اسلامی سابق و اسبق است.

مدیرکل امور شهری استانداری اظهار داشت: براساس قانون شهرهای دویست هزار نفر جمعیت به بالا شهردار یا شهرهای با جمعیت کمتر از این عدد با عنوان مرکز استان حکم انتخاب شهردار ازسوی وزارت کشور صادر می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شهر مرکز استان و ده شهر دیگر حکم شهرداران صادر شده است و هشت شهردار دیگر کارهای ادارای برای صدور حکم در دست اقدام است.

انتهای پیام/ ی

حکم ابقا  شهردار بافق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.