اردو راهیان نور؛

دانش آموزان لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

در مراسمی با حضور مسئول بسیج دانش آموزی لرستان، اولین گروه از دانش آموزان استان لرستان، متشکل از ۲۷۰ نفر از دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر رومشکان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ در این مراسم که با حضور فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانده سپاه شهر رومشکان، مسئول هماهنگی دبیرخانه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان آموزش و پرورش لرستان برگزار شد، این دانش آموزان با بدرقه خانواده‌ها و مسئولین به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در آیین افتتاحیه اردوی راهیان نور، مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس را مناطق ایثار و فداکاری دانست و اظهار داشت: آشنایی دانش‌آموزان با سیره شهدا و ایثارگران با اعزام آنان به اردوی راهیان نور محقق می‌شود.

سرهنگ پاسدار سید زین العابدین حسینی افزود: این اردو‌ها تحت عنوان از مدرسه تا مدرسه برگزار می‌شود و با هماهنگی‌های به عمل آمده با آموزش و پرورش بیش از ۹ هزار دانش آموز با هدف آشنایی با حماسه‌آفرینی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس راهی مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: نخستین اعزام راهیان نور دانش‌آموزی استان لرستان امسال از شهرستان رومشکان آغاز شده است که این دانش‌آموزان با ۶ دستگاه اتوبوس اعزام می‌شوند.

حسینی در پایان سخنان خود افزود: این دانش‌آموزان به مدت سه روز از یادمان شهدا در مناطق جنوب بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/د

اعزام دانش آموزان لرستانی به اردوی راهیان نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار