بیانیه معتمدین، علما و شورای اسلامی خاش در محکومیت سخنان گستاخانه ترامپ

معتمدین، علما و شورای اسلامی بخش مرکزی خاش در محکومیت سخنان گستاخانه اخیر ترامپ بیانیه صادر کردند.

بیانیه معتمدین، علما و شورای اسلامی خاش در محکومیت سخنان گستاخانه ترامپ به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، در بیانیه معتمدین، علما و شورای اسلامی بخش مرکزی خاش در محکومیت سخنان گستاخانه اخیر ترامپ، آمده است: یثبت الله الذین آمنوا بالقول الثابت فی الحیوه الدنیا و فی الآخره و یضل الله الظالمین و یفعل الله ما یشاء «ابراهیم-۲۷»

سخنان ستیزه جویانه و ماجراجویانه شب گذشته ترامپ در اهانت گستاخانه به ملت مسلمان و متمدن ایران و اظهارات ضد ایرانی وی، سخنان نسنجیده در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعبیر خلیج عربی برای خلیج سرافراز و همیشه فارس کشورمان نشان داد مرز باور ترامپ از همبستگی ملت دولت و تمام ارکان داخلی ایران، حباب کاذبی از کج فهمی سیاسی است که به پشتوانه گام اطمینان صهیونیست‌ها و برخی حکومت‌های سست و بی اراده منطقه شکل گرفته است.

انقلاب اسلامی، امنیت ملی، تمامیت ارضی، خلیج فارس، رهبری انقلاب، سپاه پاسداران، وحدت قومی و مذهبی، ایثار و شهادت، عدالت و اعتدال و .. مفاهیمی فراسلیقه‌ای و نقاط اشتراک عقیده و باور مسولین و ملت ایران با هر نوع سلیقه و تفکری در هر نقطه از جغرافیای این کشور است.

سخنان تکراری و بی‌پایه و اساس رئیس‌جمهور آمریکا که هنوز در افکار محدود و نژادپرستانه خود است به همراه مشاوره‌های نابخردانه جمعی از سیاستمداران آمریکا و رژیم صهیونیسم در خصوص جمهوری اسلامی ایران و فرزندان پاک و راستین این سرزمین دور از انتظار نبوده و نیست.

دولت مستکبر آمریکا که مؤسس و حامی اکثر گروه‌های تروریستی و جنایتکار است در حالی ایران را به اقدامات بی‌ثبات کننده متهم می‌کند که رژیم‌های دست نشانده و دیکتاتور در پناه حمایت‌های پیدا و پنهان آمریکا سال هاست پیشگام نقض حقوق بشر و ستمگری هستند.

ملت بزرگ ایران به خوبی آگاه است که شیطان بزرگ همواره در آشکار و پنهان از تروریسم بین‌المللی و رژیم اشغالگر قدس و دولت‌های متجاوز منطقه حمایت می‌کند و بسیاری از جنگ‌ها و آشوب‌های جهانی ریشه در سیاست‌های امپریالیستی آن دولت استکباری دارد.
دولتمردان ایران اسلامی با اطاعت از منویات رهبر انقلاب و با وحدت و موضع گیری‌های هوشمندانه و به پشتوانه توان دیپلماسی و دفاعی تمامی توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی نموده و با عقلانیت و اتحاد جواب یاوه‌گویی‌های آمریکا را داده و خواهند داد.

تاریخ به روشنی حکایت‌گر داستان‌های بسیاری است و وجه مشترک تمامی آن‌ها، پیروزی حق بر باطل، ترویج اخلاق و نکوداشت آشتی میان ملت‌هاست، در هیچ برهه‌ای از تاریخ فردی با بی‌اخلاقی و تندخویی نتوانسته است پیشرفت و سعادت را برای ملت خویش به ارمغان آورد.

شورای اسلامی، نخبگان، علما شیعه و سنی بخش مرکزی خاش ضمن محکوم کردن این سخنان و هشدار درباره هرگونه مداخله در امور ایران اعلام می‌دارد که مرزداران بلوچ در این خطه از خاک پاک ایران اسلامی ضمن هوشیاری و وحدت و همصدایی با کل ملت ایران هر نوع جنگ طلبی را تقبیح نموده و آماده دفاع یکپارچه از میهن خود برابر هر نوع دخالت بیگانه و ارزش‌های این کشور و دستاورد‌های خون پاک شهداست و قاطعانه ضمن تبعیت از ولایت و حمایت از سخنان و پاسخ کوبنده رئیس جمهور محترم به یاوه گویی‌های ترامپ، بسیج و سپاه پاسداران را افتخار ملت ایران و بازوی توانمند عزت کشور میداند که در دل ملت ایران جای دارد.

انتهای پیام/ع

بیانیه  جمعی از معتمدین وعلما خاش در محکومیت سخنان گستاخانه ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار