رئیس جمهور افغانستان:

ورزشکاران افغانستان تصویر جدیدی از کشور به دنیا ارائه می‌کنند

اشرف غنی در مراسم تقدیر از قهرمان پرورش اندام جهان گفت: ورزشکاران افغانستان تصویر جدیدی از کشور به دنیا ارائه می‌کنند.

ورزشکاران افغانستان تصویر جدیدی از کشور به دنیا ارائه می کنندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد اشرف غنی»، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان از «احمد یاسین قادری»، ورزشکار پرورش اندام افغانستان و قهرمان مسابقات پرورش اندام آماتور جهان تقدیر کرد.

در مراسمی که به این مناسبت در ارگ ریاست جمهوری برگزار شد، ابتدا «باور هوتک»، رئیس فدراسیون پرورش اندام ضمن تشکر از حمایت های دولت از ورزشکاران، مشکلات ورزشکاران را مطرح کرد و خواستار حل آن گردید.

احمد یاسین قادری، قهرمان مسابقات پپرورش اندام جهان در کشور مغولستان نیز ضمن تقدیم این موفقیت به مردم افغانستان گفت: حمایت های شما زمینه ساز موفقیت برای من و سایر وزرشکاران کشور بوده است.

رئیس جمهور افغانستان در این جلسه اظهار داشت: ما به ورزش کشور توجه داریم و از آن حمایت می کنیم و در هفته آینده برنامه های اساسی برای توجه بیشتر به ورزش آغاز می گردد.

محمد اشرف غنی گفت: در چند ماه اخیر افتخاراتی که جامعه ورزشی کشور نصیب شده است، قابل قدر می باشد.

وی در پایان سخنانش عنوان کرد: زمانی که ورزشکاران ما پرچم افغانستان را در میدان های ورزشی به اهتزاز در می آورند، تصویر جدیدی از افغانستان ارائه می شود که این کشور از بدترین حالت به وضعیت خوبی رسیده است و می تواند افتخاراتی را به دست آورد و شاهد پیشرفت باشد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار