راهیابی دو اثر به جشنواره فیلم و عکس مسیر عشق

دو اثر از چهارمحال و بختیاری به نخستین جشنواره بین المللی فیلم و عکس مسیر عشق راه یافتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری؛  فیلم کوتاه داستانی «تا فردا» ساخته علی توکلی زانیانی و مستند «عطر عاشقی» ساخته علی شفیعی از این استان، به نخستین جشنواره بین المللی فیلم و عکس مسیر عشق راه یافتند.

فیلم کوتاه «تا فردا» به مدت چهار دقیقه، عشق به اهل بیت (علیهم السلام) را در نگاه مردمان ایران زمین و سربازان مدافعان حرم به نمایش گذاشته است و سعی در برقراری نوعی ارتباط میان آن‌ها دارد.

افتتاحیه مستند ۲۲ دقیقه‌ای «عطر عاشقی» هم دغدغه‌های دختر بچه‌ای از اهالی شهر نقنه در استان چهارمحال و بختیاری به منظور تهیه گیاهان دارویی برای زائران پیاده مراسم اربعین حسینی (ع) و تلاش‌های پدر پیرش را که با وجود کهولت سن برای تحقق خواسته دخترش کار می‌کند به تصویر می‌کشد.

گفتنی است: ۲۹ مستند بلند و ۲۲۹ مستند کوتاه و  ۴۸ فیلم کوتاه در این جشنواره شرکت کرده اند که از این تعداد، ۳۰ اثر در بخش مستند کوتاه و ۱۲ اثر در بخش مستند بلند و  ۱۲ اثر در بخش فیلم کوتاه توسط کارشناسان انتخاب و به بخش مسابقه راه یافتند.

نخستین جشنواره بین المللی فیلم و عکس مسیر عشق با محوریت محرم و راهپیمایی اربعین حسینی (ع) در کشور عراق و ایام شهادت حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می‌شود.

افتتاحیه این جشنواره، اول آبان‌ماه در مشهد مقدس و اختتامیه آن ۵ آبان‌ماه در کربلای معلا خواهد بود.

انتهای پیام/خ

حضور دو اثر در جشنواره بین المللی فیلم و عکس مسیر عشق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.