کارشناس مسائل مذهبی

فرهنگ مدرنیته اصالت را با لذّت می‌داند

کارشناس مسائل مذهبی گفت:فرهنگ مدرنیته اصالت را با لذّت می‌داند؛ بخشی از فساد و پول‌شویی دنیا را به هالیوود تزریق می‌کنند و برای این‌که الگوسازی کنند و بعضی‌ها را شاخص و الگو کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی ‌ دیشب در جمع عزاداران روستای بوستان شهرستان فلاورجان اظهار داشت: محور سلوک تشیع همین سوگواری‌ها و گریه بر سیدالشهدا است و تمام انبیای الهی در این طریق بوده‌اند و قصه عاشورا برای تمامی پیامبران الهی تصور شده است.

وی  ادامه داد: چشم‌انداز و طریقت این سوگواری‌ها رسیدن به یاری ولی خداست و شیعه باید به این مقصد و مفهوم برسد که همه‌ سرمایه‌ها فدای دین خدا شود

کارشناس مسائل دینی تصریح کرد: وجود سیدالشهدا(ع) اگر دلبری می‌کند به خاطر این است که همه‌ انبیاء بر مدار وحی بوده‌اند که نگهبان و گنج‌بان وحی وجود با برکت امام حسین (ع) است.

وی با اشاره به نگاه امام موسی صدر افزود: عده‌ای دنبال این هستند که اسلام رحمانی را بازگو کنند و شخصیتی را ترسیم می‌کنند که این شخصیت مسلح کل بود درحالی‌ که اصل کلام امام موسی صدر این بود که اگر در جلسه روضه اباعبدالله (ع) شرکت کردید، در این زمان و هیبت و تنفر نسبت به رژیم جعلی صهیونیستی افزوده نشد، بدانید اثری نداشته است.

بی‌آزار تهرانی با بیان اینکه نظام سلطه در تقابل با نظام اسلامی و شیعیان است، اذعان داشت: در عصر کنونی سبک زندگی غربی در تقابل با سبک زندگی اسلامی است و هالیوود و دیگر رسانه‌ها در حال ترویج زندگی مادی هستند که باید مراقب بود.

وی بیان کرد: فرهنگ مدرنیته اصالت را با لذّت می‌داند؛ بخشی از فساد و پول‌شویی دنیا را به هالیوود تزریق می‌کنند و برای این‌که الگوسازی کنند و بعضی‌ها را شاخص و الگو کنند.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: سبک زندگی‌ که آن‌ها معرفی می‌کنند، در جهت لذت‌گرایی محض و اباحه‌گری است و این است که از سرزمین ما به آنجا می‌روند و برهنه می‌شوند، چون تصاحب یک ناموس از یک ملیت، یعنی اشراف بر آن خاک که ادبیات هالیوودی به این معنا است؛ وقتی ناموسی از اینجا به فرهنگ اباحه‌گری می‌پیوندد تا بیشتر دیده شود و حجابش را زمین می‌گذارد، دل ما باید بلرزد.

وی ابراز داشت: امام حسین (ع) از همه هستی‌اش گذشت برای اینکه دست بشریت را بگیرد و هرکسی وجدان داشته باشد می‌فهمد راه حق و حقیقت راه حسین (ع) است؛ دلیل اینکه سیدالشهدا آمدند فقط خداست و هدف غائی ایشنا خداست ولی محور این حرکت مردم هستند.

بی‌آزاد تهرانی در پایان گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران برای هر کرسی صندلی ریاست 72 شهید به شهادت رسیده‌اند درحالی‌ که اکنون شاهد اجحاف در خون شهیدان هستیم و مراقبت از آرمان شهدا وظیفه همگان است. 

 

انتهای پیام/م

 

پیوستن ناموسی از ایران به فرهنگ هالیوودی باید دل ما را بلرزاند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.