دستگیری باند سارقین منزل و کشف اموال مسروقه

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: باند سارقین منزل با تلاش مأمورین پلیس جیرفت دستگیر و اموال مسروقه کشف شد.

دستگیری باند سارقین منزل و کشف اموال مسروقهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرهنگ ماشالله ملائی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت منزلی واقع در بلوار بعثت جیرفت، بلافاصله مأمورین در محل حاضر و پس از بررسی اولیه و با اخذ دستور قضایی، شناسایی و دستگیری سارقین را در دستور کار خود قرار دادند و با تلاش بی وقفه و اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند در مرحله اول ۶ نفر از اعضای این باند را شناسایی و دستگیر و بخشی از اموال مسروقه را کشف کنند و در ادامه با بازجویی های فنی و اقدامات پلیسی، سرکرده باند شناسایی و دستگیر و مابقی اموال مسروقه نیز کشف و توسط مالباخته شناسایی شد.

سرهنگ ماشاالله ملائی افزود: ارزش اموال مسروقه بالغ بر ۳۰ میلیون ریال می باشد و تعدادی از اعضای این باند بیش از۵ مورد سابقه سرقت دارند.

وی از تلاش رئیس و کارکنان کلانتری ۱۱ در پیگیری سریع و کشف این سرقت قدردانی کرد و افزود: پلیس تمام توان خود برای حفاظت از جان، مال و ناموس مردم را به کار خواهد گرفت و با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات پلیسی اجازه نخواهد داد عده قلیلی آرامش جامعه را بر هم بزنند.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد در صورت امکان منازل و محل کسب خود را به "دوربین مداربسته با کیفیت" مجهز و موارد ایمنی در پیشگیری از سرقت منزل و مغازه از جمله استفاده از قفل ایمن و مناسب، عدم نگهداری وجه نقد و طلا و جواهرات در منزل، مراقبت همسایه از همسایه و... را رعایت فرمایند.


انتهای پیام/س

 

باند سارقین منزل و کشف اموال مسروقه منهدم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار