فراهانی در صحن علنی شورای شهر خبر داد

لزوم توجه به مسائل نابینایان در مدیریت شهری

عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: توجه به مسائل نابینایان در شهر تهران برای ایجاد شهری دسترس پذیر در مدیریت شهری امری ضروری است.

لزوم توجه به مسائل نابینایان در مدیریت شهریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید فراهانی عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در سیزدهمین جلسه رسمی شورا که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: توجه به مسائل افراد نابینا و معلول بر اساس مصوبات قبلی شورا، امری ضروری بوده و این افراد نیز همچون سایر شهروندان حقی بر شهر دارند.

وی افزود: افزایش امکانات اجتماعی و فرهنگی موجود در شهر و توجه به تسهیل در رفت و آمد نابینایان و معلولان باید مورد توجه سیاست گذاران در عرصه مدیریت شهری قرار گیرد.

عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: مرگ زنی نابینا که چندی پیش در ایستگاه متروی خزانه، به دلیل کمبود امکانات ویژه افراد نابینا و معلول رخ داد، نباید تکرار شود.

فراهانی یادآور شد: بر اساس بند ۳ ماده ۷۱ مصوبه توجه به مسائل ویژه نابینایان، باید امکانات شهری با توجه به نیازمندی افراد نابینا و معلول تامین شود.

وی افزود: به عنوان نماینده مردم در شورای شهر به الزام شهرداری تهران بر تامین خدمات ویژه نابینایان تاکید کرده و خواهان رفع نواقص موجود هستم.

ایجاد باغ گل در بوستان‌های بزرگ ویژه نابینایان

عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: ایجاد باغ گل ویژه نابینایان در بوستان های بزرگ شهر تهران، یکی از اقداماتی است که از چندی پیش قرار بود، اجرایی شود و سرنوشت آن همچنان نامعلوم است.

فراهانی همچنین بر اهتمام جدی شهرداری در حمایت از کارمندان نابینا و معلول خود تاکید کرد و ایجاد شهر دسترس پذیر و توجه به مسائل نابینایان و معلولان را لازم دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار