آزاد منجیری: درگیری میان هواداران بازی را متوقف کرد

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: درگیری میان هواداران ما حریف باعث شد تا بازی دقایقی متوقف شود و این مسئله تمرکز ما را بر هم زد.

آزاد منجیری : درگیری میان هواداران بازی را متوقف کرد /می توانستیم با اختلاف بیشتری برنده باشیممهدی آزاد منجیری سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در گفت و گو باخبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ، در مورد حواشی دیدار این تیم و نیروی زمینی در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر هندبال کشور گفت: سرمربی تیم نیروی زمینی در صحنه ای به داور بازی اعتراضی انجام داد و این اعتراض در مورد حضور یک بازیکن بیشتر در زمین بود.

او افزود: در ادامه و در میان تماشاچیان درگیری به وجود آمد .اعضای  تیم واترپولو نفت و گاز گچساران که برای انجام مسابقه ای به تهران آمده بودند در سالن محل برگزاری این مسابقه حاضر شده بودند تا تیم ما را مورد تشویق قرار دهند و ظاهرا هواداران تیم نیرو زمینی به هواداران ما چیزی گفتند و همین مسئله باعث شد تا درگیری میان هواداران به وجود بیاید.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران درخصوص تاثیر این اتفاق بر روند بازی بیان داشت: ما پیش از این که این اتفاق رخ دهد 8 گل از حریف جلو بودیم اما این اتفاق باعث شد تا در ادامه تمرکز کمتری داشته باشیم . البته در پایان توانستیم باز هم به برتری برسیم و تیم نیروی زمینی را با 3 امتیاز اختلاف شکست دهیم.

اودرباره پیگیری این مسئله گفت: سرپرست تیم ما این مسئله را پیگیری کرد اما ما در این بازی به برتری رسیدیم و برای ما مشکلی وجود نداشت با این حال برای ما عجیب بود که چطور این اتفاق در یک محیط نظامی برای هواداران معمولی یک تیم رخ می دهد.

آزاد منجیری افزود: البته در ادامه مسئولان عذز خواهی کردند اما اتفاق این بازی باعث شدتا بازی از روند عادی خودش خارج شود.

سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان درباره دیدار هفته پنجم تیمش و در برابر تیم سپاهان گفت: جمعه همین هفته به مصاف تیم سپاهان می رویم. سپاهان در صدر جدول حضور دارد و در تمام دیدار های گذشته اش به برتری رسیده است و ما اگر بخواهیم که در کورس قهرمانی باقی بمانیم باید در این بازی امتیاز بگیریم.

او افزود: سپاهان تیم سرعتی است و بازی در مقابل این تیم برای ما بازی بسیار سختی خواهد بود با این حال تلاش می کنیم که در این بازی به برتری برسیم تا بتوانیم در وقفه ای که در مسابقات لیگ به دلیل اردوی تیم ملی ایجاد می شود با ارامش بهتری کار کنیم.

انتهای پیام /

اظهارات سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار