پیشرفت 60 درصدی سریال «محکومین»/ دی‌ماه پایان فیلمبرداری پروژه

تا اواسط دی ماه تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «محکومین» به پایان می‌رسد.

پیشرفت 60 درصدی سریال «محکومین»/ دی‌ماه پایان فیلمبرداری پروژهبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به روابط عمومی شبکه یک؛ تا اواسط دی ماه تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «محکومین» به پایان می‌رسد.

تهیه‌کننده «محکومین» با اعلام این خبر اظهار داشت: دو کارگردان همزمان در حال تولید اپیزودهای مختلف هستند و کار با جدیت در حال انجام است. به امید خدا درصورتی که مشکلی بر سر راه تولید ایجاد نشود، تصویربرداری را تا 15 دی به اتمام می‌رسانیم.

بهروز مفید ادامه داد: هم اکنون یک تیم در لوکیشن خیابان ستاری شمال در حال تولید اپیزود «رفتگر» به کارگردانی حسین قناعت و گروه دیگر در منطقه پامنار تهران در حال فیلمبرداری اپیزود «موسی» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی هستند.

او با اشاره به پیشرفت 60 درصدی پروژه، از پایان تصویربرداری 18 اپیزود مجموعه «محکومین» خبر داد و یادآور شد: تدوین همزمان در حال انجام است و تاکنون 10 قسمت به راف کات و 4 قسمت هم به موسیقی رسیده است.

بهروز مفید همچنین گفت: از پس فردا (25 مهر) لاله اسکندری به عنوان بازیگر جدید سریال، در اپیزود «رمز گل نرگس»، همراه با پژمان بازغی، مقابل دوربین خواهد رفت.

گفتنی است؛ موضوع سریال اپیزودیک محکومین، مجازات جایگزین است و در آن تلاش شده تا در قبال جرم و تخلفات غیرعمد، به جای مجازات زندان، در فضایی دیگر محکومیت مجرم سپری شود.

مجموعه تلویزیونی «محکومین» به تهیه‌کنندگی بهروز مفید، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 30 قسمت 45 دقیقه ای در دست تولید است.

 

انتهای پیام/

 

 

تصویربرداری محکومین به کجا رسید؟

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار