معاون توسعه روستایی مطرح کرد:

پرداخت ۱۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات به شغل‌های پایدار

رضوی گفت: آیین نامه استفاده از تسهیلات ۱۱ هزار میلیارد تومانی برای پرداخت به شغل‌های پایدار در بخش کشاورزی در حال تصویب است.

پرداخت ۱۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات به شغل‌های پایداربه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور در اولین همایش نقش آفرینی زنان روستایی و عشایری در توسعه پایدار با بیان اینکه استفاده از تسهیلات 11 هزار میلیارد تومانی در هیأت دولت با کارمزد 6 درصد درحال تصویب است، اظهار کرد: این تسهیلات به تمامی شغل‌های پایدار و مطمئن در بحث های کشاورزی، صنایع دستی، گردشگری، دوخت لباس و فراوری معدنی پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه کارمزد این تسهیلات در روستاهای مرزی 4 درصد است، افزود: تمامی فارغ التحصیلان دانشگاهی فوق لیسانس و دکترا که در روستاهای کشور اقامات بگیرند نیز این تسهیلات در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

رضوی ادامه داد: در نمایشگاه توانمندی روستایی و عشایری که اسفندماه  سال گذشته برگزار شد، تمامی شهرنشین ها و توریست های خارجی اظهاراتی مبنی بر تنوع غذایی نظیر روستاها و عشایر داشتند، که باید برای آنها پرونده ساخته و به سراغ بازار مصرف رفت.

معاون توسعه روستایی رییس جمهور با اشاره به اینکه بحث آموزش باید مورد توجه وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت و میراث فرهنگی و گردشگری قرار گیرد، یادآور شد: روستای گل سفید در چهارمحال بختیاری ظرف مدت سه روز توانست 5 میلیون تومان عروسک های تولیدی به فروش رساند که نشان از نیاز این بازار به بسته بندی مناسب بوده و البته  این امر نیازمند آموزش است.

انتهای پیام/

تسهیلات در روستاهای مرزی 4 درصد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید محسن موسوی
۲۰:۳۰ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
سلام اگر بدن خوبه ولی خیلی سخت میگیرن مثلا ماضامن کسراقساط از کجا بیاریم ک همه بانکا حداقل یکی میخوان یکاری میکنن ک ادم پشیمون بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
خداکنه 11 میلیون تسهیلات رو بدهند ما هم چشم انتظار این وام تسهیلات هستیم توکل بر خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
چه خوب عالیه تشکر
آخرین اخبار