توسعه و اصلاح 14 کیلومتر از شبکه آب و فاضلاب مراغه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مراغه از اصلاح و توسعه 14 کیلومتر از شبکه آب و فاضلاب این شهرستان از ابتدای سالجاری تاکنون خبرداد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حسین صدیقی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مراغه گفت: 5.37 کیلومتر از شبکه آب شهری توسعه و 2.7 از این شبکه نیز در این مدت، اصلاح و بازسازی شده است.

وی ادامه داد: همچنین 5.1 کیلومتر به شبکه جمع آوری فاضلاب شهری این شهرستان افزوده شده و هشت دهم کیلومتر از شبکه موجود نیز اصلاح و ترمیم شده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات به مشترکان این شهرستان گفت: در این مدت 867 رشته انشعاب جدید آب شهری و 837 انشعاب جدید فاضلاب شهری به مشترکان شهر مراغه و خداجو واگذار و نصب شده است.

صدیقی افزود: تعویض 891 دستگاه کنتور آسیب دیده مشترکان، 411 مورد تعویض و استاندارد سازی انشعابات قدیمی آب و 154 مورد مرئی کردن شیرآلات شبکه آب شهری از جمله خدماتی بوده که توسط این شرکت ارائه شده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات به مشترکان فاضلاب شهری ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون نیز 52.1 کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهری لایروبی و شسشتو شده است.

وی با تاکید بر لزوم همراهی و مشارکت شهروندان در راستای ارائه خدمات مناسب و به موقع توسط پرسنل این شرکت افزود: صرفه جویی در مصرف آب بهترین رویکرد برای بهره مندی هرچه بهتر مردم از این نعمت الهی است.

حدود 68 هزار مشترک آب و 61 هزار مشترک فاضلاب در مراغه وجود دارد و خدمات شرکت آب و فاضلاب مراغه با حدود 500 کیلومتر خط انتقال آب و حدود 360 کیلومتر خط انتقال فاضلاب به مشترکان ارائه می شود.

 

انتهای پیام/ش

نصب وواگذاری837  انشعاب جدید فاضلاب شهری به مشترکان شهر مراغه و خداجو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.