لزوم شناسایی باندهای مجرمانه تهران به عنوان یک غده سرطانی

رئیس سابق پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: باندهای مجرمانه تهران را به مانند یک غده سرطانی باید شناسنایی و متلاشی کنیم و مجرمان را به مراجع ذی‌ربط تحویل دهیم.

باندهای مجرمانه تهران باید به عنوان یک غده سرطانی شناسایی و آن را از بین بردبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمدیان رئیس سابق پلیس آگاهی تهران بزرگ در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: بنده از سال 86 و به مدت 123 ماه توفیق خدمتگزاری در مجموعه پلیس آگاهی تهران بزرگ را داشتم.

وی در ادامه افزود: از بدو حضورم وضعیت و شرایط موجود آن دوران را مورد مطالعه قرار دادم.

رئیس سابق پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پس از مطالعات صورت گرفته به این نتیجه رسیدم که اگر به دنبال تحول هستیم، باید رویکرد جدیدی را در پلیس آگاهی اتخاذ کنیم، به همین منظور در آن دوران که تازه کار خود را در پلیس آگاهی تهران بزرگ شروع کردم، به دنبال آن بودم تا باندهای مجرمانه تهران را به مانند یک غده سرطانی شناسنایی کنیم و این غده سرطانی را متلاشی کنیم و مجرمان را به مراجع ذی‌ربط تحویل دهیم.

سردار محمدیان بیان کرد: اشراف بر جرم در ابر شهر تهران یکی از سیاست‌های دیگر بنده بود، چرا که نمی‌خواستیم منتظر وقوع جرم باشیم و پیش از وقوع جرم باید از فعالیت سارقان جلوگیری کرد.

رئیس سابق پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: برای مجرمان مجازات‌های سنگینی را پیش‌بینی کردیم تا از این طریق بتوانیم تا حدی از وقوع جرم جلوگیری کنیم.

وی در ادامه به یکی از اتفاقات دوران خدمت خود اشاره کرد و گفت: در چند سال گذشته قرار بود یک پاساژ طلافروشی توسط یک باند سرقت مورد حمله قرار بگیرد و اعضای این باند زمانی که نارنجک‌ها و مسلسل‌ها و سایر سلاح‌ها و مواد منجره خود را به همراه داشتند و از مخفیگاه خود خارج شدند، با کارهای اطلاعاتی صورت گرفته پلیس، اعضای این باند قبل از آن که بخواهند کاری را انجام بدهند توسط پلیس دستگیر شدند؛ این باند به دنبال آن بود که این پاساژ طلافروشی در غرب تهران را مورد سرقت قرار دهد و از طریق نارنجک خیابان جنب این پاساژ را به آتش بکشد که با اقدام به موقع پلیس، اعضای آن ناکام ماندند.

رئیس سابق پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان عنوان کرد: آنچه که در این سال‌ها اتفاق افتاد و توفیقات روزافزون ما همه به خاطر زحمات و حمایت‌های فرماندهان و همکارانم در مجموعه پلیس آگاهی تهران بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار