فرمانده انتظامی استان خبرداد؛

هلاکت یک قاچاقچی مسلح / کشف یک تن و ۳۰۴ کیلو گرم مواد مخدر در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند بزرگ مواد مخدر و هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف یک تن و ۳۰۴ کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.

هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف یک تن و ۳۰۴ کیلو مواد مخدر در جنوب شرق کشور به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری  فرمانده انتظامی استان  در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: در تعاقب اقدامات اطلاعاتی بلند مدت، ماموران انتظامی شهرستان‌های سراوان و ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی و حضور پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت قاچاقچیان مسلح با استفاده از خودرو‌های کوهستانی در جا به جایی مواد مخدر، مطلع شدند.

وی افزود: پس از هفته‌ها تلاش و اقدامات شبانه روزی، شب گذشته سه دستگاه خودرو تویوتا متعلق به اعضای این باند در محور‌های فرعی جنوب استان شناسایی شده و به طور نامحسوس تحت کنترل قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان‌های عملیاتی پلیس، به صورت مسلحانه با آن‌ها درگیر می‌شوند و پس از یک ساعت درگیری مسلحانه شدید، یک قاچاقچی به هلاکت رسید و ۳ سوداگران مرگ نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سردار قنبری با اشاره به پاکسازی منطقه درگیری، گفت: ماموران در بازرسی از خودرو‌های به جا مانده از قاچاقچیان ضمن کشف دو قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه یک تن و ۳۰۴ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود  افزود: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.

انتهای پیام/ع

 انهدام باند موادمخدر درسیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار