عزیزی مطرح کرد؛

سالانه ۳۸ میلیون نفر به آمار گرسنگان دنیا اضافه می‌شود/ اختصاص تنها ۲۰ درصد از بودجه به کار‌های عمرانی کشور

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: سالانه 38 میلیون نفر به آمار گرسنگان دنیا اضافه می شود که علت اصلی آن سیاست های غلط دیوانه ای مثل ترامپ است چرا که با لغو مصوبات قبلی آمریکا مردم دنیا و حتی کشورش را دچار دردسر کرده است.

سالانه ۳۸ میلیون نفر به آمار گرسنگان دنیا اضافه می‌شود/ اختصاص تنها ۲۰ درصد از بودجه به کار‌های عمرانی در کشوربه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالرضا  عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در سيزدهمين همايش ملی روز جهانی غذا اظهار کرد: با بالارفتن تکنولوژی، سطح بهداشت مردم ارتقای چشمگیری داشته، افزایش طول عمر زندگی افراد حاصل ارتقای کیفیت تغذیه و بهداشت است.

عزیزی ادامه داد: سالانه  38 میلیون نفر به آمار گرسنگان دنیا اضافه می شود که علت اصلی آن سیاست های  غلط دیوانه ای مثل ترامپ  است چرا که با لغو مصوبات قبلی آمریکا مردم دنیا  و حتی کشورش را دچار دردسر کرده است.

وی عنوان کرد: جنگ ها سبب شده تا تعداد گرسنگان سال به سال افزایش پیدا کند و  متاسفانه امروزه سموم مقاوم شده  و در محصولات کشاورزی نفوذ کرده است؛ در جهان کنونی میزان آب کم است و فردی مثل ترامپ به  گازهای گلخانه‌ای اعتقاد ندارد و به معاهده پاریس بی توجهی می کند.

عزیزی تاکید کرد: طبق استاندارد دنیا به ازای هر 600 تا 800 نفر یک کارمند باید در اداره ها باشد که در ایران این عدد به ازای هر 28 نفر یک کارمند است.

وی اظهار کرد: براساس لایحه مجلس ژاپن، بالای 90 درصد از بودجه  تعیین شده به کارهای عمرانی اختصاص دارد و این مسئله سبب افزایش تولید ناخالص آن کشور و در نتیجه ایجاد اشتغال و کاهش مشکلات آن جامعه است.

عزیزی یاد آور شد: در ایران تنها 20 درصد از بودجه  به کارهای عمرانی اختصاص داده می شود و 80 درصد لایحه بودجه  مربوط به هزینه های جاری  است که برای برون رفت از این مسئله باید حمایت واقعی از بخش خصوصی انجام شود.

انتهای پیام/

چرایی افزایش آمار گرسنگان در دنیا از نظر نمایندگان مجلس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار