قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر:

کمک‌های مردم نوع دوست استان بوشهر در جشن عاطفه‌ها افزایش یافت

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با اشاره به کمک ۱.۸ میلیارد تومانی مردم استان بوشهر در جشن عاطفه‌ها در سال گذشته گفت: با توجه به استقبال مردم استان بوشهر در جشن عاطفه‌ها پیش بینی می‌شود این کمک‌ها به ۲۰ میلیارد ریال افزایش یابد.

کمک‌های مردم نوع دوست استان بوشهر در جشن عاطفه‌ها افزایش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید گزدرازی صبح امروز در نشست بررسی رسیدگی به دانش‌آموزان نیازمند در سال تحصیلی جدید با بیان اینکه کمیته امداد بزرگترین نهاد حمایتی محرومان و نیازمندان در کشور است اظهار داشت: این نهاد کمک به خانواده‌های بی بضاعت را با حفظ کرامت در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند از وظایف کمیته امداد است افزود: در سال گذشته با مشارکت مردم و کمک مسئولان استان بوشهر قدم‌های خوبی در زمینه کمک به دانش‌آموزان نیازمند برداشته شد.

قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به حمایت کمیته امداد از شش هزار دانش‌آموز و دانشجو در استان بوشهر تصریح کرد: افزون ۵ هزار دانش‌آموز و بیش از یک‌هزار دانشجو از خدمات فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استفاده می‌کنند که کمک‌ها بیشتر در قالب تهیه لوازم‌التحریر و کمک هزینه تحصیلی به آن‌ها پرداخت می‌شود.

گزدرازی با قدردانی از مشارکت مردم نیک اندیش استان بوشهر در جشن عاطفه‌ها برای رسیدگی به مشکلات نیازمندان خاطر نشان کرد:با توجه به استقبال مردم استان بوشهر در جشن عاطفه‌ها پیش بینی می‌شودکمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها از ۱۸ میلیارد ریال سال گذشته به ۲۰ میلیارد ریال افزایش یابد.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها در راستای تامین نیاز دانش‌آموزان بی‌بضاعت برگزار می‌شود تصریح کرد: ۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند شناسایی شده در مدارس شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر در سال تحصیلی جدید با مشارکت همه جانبه مردم از امکانات و تجهیزات لازم برخوردار شدند که سبب خوشحالی مردم نوع دوست استان بوشهر شد.

انتهای پیام /پ

کمک‌های مردم نوع دوست استان بوشهر در جشن عاطفه‌ها افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.