تبدیل هرمزگان به مقصد گردشگری با معرفی خلاقانه

استاندار هرمزگان گفت: معرفی خلاقانه و جدید از استان هرمزگان آن را به استان گردشگری مقصد تبدیل می کند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،فریدون همتی در نشست صمیمی با شورای معاونین صدا و سیمای مرکز خلیج فارس افزود: معرفی خلاقانه و جدید از استان هرمزگان آن را به استان گردشگری مقصد تبدیل می کند .

همتی افزود:با فراهم کردن زیر ساخت های لازم و شناسایی زیبایی های استان به زبان های مختلف جاذبه های ساحلی و گردشگری بیشتر از قبل معرفی می شود .
وی گفت: توسعه گردشگری هم موجب ثروتمند شدن و اشتغال زایی در استان می شود.
استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه جذب مخاطب با تهیه برنامه های جدید و آموزنده است افزود: توجه به نیاز مخاطب باید در اولویت تهیه برنامه قرار گیرد.
همتی گفت: فراهم کردن برنامه های مدون و به روز در کنار آموزش های لازم به عهده رسانه ملی است که باید با روش های نو و خلاقانه به مخاطب ارائه شود.
وی با اشاره به اینکه در حوزه رسانه دو دسته رقیب حرفه ای و غیر حرفه ای وجود دارد افزود: سرعت ، دقت ، جاذبه کیفیت و کمیت از اصل های جدایی ناپذیر برای رقابت با رسانه های بیگانه است.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس هم در این نشست گفت: صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در صدد ارتقای کمی و کیفی تولیدات رادیویی و تلویزیونی بوده و بیش از هزار و چهارصد ساعت برنامه در سیمای استانی تولید می شود.
مهران جلایی افزود: شبکه محوری ، مهندسی کنداکتور ، برند سازی ، توجه به رادیو ، همکاری و همراهی با شبکه سراسری و خلاقیت از اولویت های برنامه های صدا وسیمای خلیج فارس است.
وی با اشاره به اینکه معرفی استان یکی از اهداف صدا وسیمای مرکز خلیج فارس است گفت: صدا وسیمای استان بیش از 880 ساعت برنامه با گویش محلی دارد.
مدیر کل صدا وسیمای مرکز خلیج فارس افزود: تولید سریال 26 قسمتی سرزمین مادری با محوریت اقتصاد مقاومتی و مستند داستانی نبرد 29 با موضوع دفاع مقدس و زندگی شهیدان رئیسی و دارا با حضور 400 بازیگر و هنرور از مهم ترین برنامه های آینده صدا و سیمای مرکز خلیج فارس است.
جلایی گفت: بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز از تشکیلی ستاد رسانه و تولید 20 قسمت مستند در دستور کار قرار دارد.
در پایان این مراسم از 5 نفر از برگزیدگان بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی صدا وسیما تقدیر شد.
بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی صدا وسیما شهریور امسال در سنندج برگزار شد.

انتهای پیام/ز

معرفی خلاقانه استان زمینه ساز توسعه گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.