علوی : درگیری در بازی برابر نفت و گاز گچساران به بازیکنان و کادر فنی ارتباطی نداشت

سرپرست تیم هندبال نیروی زمینی گفت: درگیری بازی برابر تیم نفت و گاز گچساران میان هواداران رخ داد و به بازیکنان و کادر فنی ارتباطی نداشت.

علوی : درگیری در بازی مقابل نفت و گاز گچساران ربطی به بازیکنان و کادر فنی نداشتبابک علوی سرپرست تیم هندبال نیروی زمینی در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره درگیری به وجود آمده در بازی هفته چهارم رقابت های لیگ برتر هندبال در مقابل تیم نفت و گاز گچساران گفت: درگیری میان بازیکنان و کادر فنی رخ نداده است و چنین خبری اشتباه است اما بازیکنان تیم واترپلو نفت و گاز گچساران که برای تماشای بازی آمده بودند با برخی از هواداران تیم ما درگیری لفظی پیدا کردند و کادر فنی دو تیم تلاش کردند تا مانع این درگیری شوند.

او افزود: این درگیری تنها میان هواداران صورت گرفت و چون بازیکنان و کادر فنی در آن دخیل نبودند مسئله خاصی نبود که به کمیته انضباطی کشیده شود و خوشبختانه ختم به خیر شد و بیش تر از 5 دقیقه هم زمان نبرد.

سرپرست تیم هندبال نیروی زمینی در ادامه و درباره وضعیت این تیم در مسابقات لیگ گفت: ما در بازی گذشته مان که در مقابل سپاهان بود تا 30 ثانیه آخر پیش بودیم . ما در تمام بازی های گذشته مان اختلاف کمی با حریفان داشته ایم و امیدواریم که در چند بازی آینده که بازی های آسان ترمان است نتیجه خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام /

اظهارات علوی درباره حواشی دیداربا تیم نفت و گاز گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار