ادعای بی‌‌پایه و اساس مصر: سیاست‌های ایران به بی‌ثباتی در منطقه منجر شده است!

وزارت خارجه مصر با استقبال از استراتژی جدید ترامپ علیه ایران، مدعی شد سیاست‌های ایران در منطقه بی‌ثبات‌کننده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، وزارت خارجه مصر با استقبال از استراتژی جدید رئیس جمهور آمریکا علیه ایران، مدعی شد سیاست های ایران به بی ثباتی در منطقه منجر شده و بر امنیت ملت های عرب تأثیر گذاشته است.

احمد ابوزید، مشاور وزارت خارجه مصر مدعی شد کشورش با دقت جزئیات استراتژی جدیدی را که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در برابر ایران اعلام کرده دنبال می کند و این مسأله شامل نگرانی های مصر در برابر سیاست های ایران که به بی ثباتی کشورهای منطقه منجر شده و بر امنیت کشورهای عربی و امنیت منطقه خلیج تأثیر می گذارد نیز می شود.

سخنگوی وزارت خارجه مصر همچنین اعلام کرد قاهره پیوسته بر ضرورت تقویت اعتماد سازی در خاورمیانه از طریق اتخاذ سیاست ها و مواضعی که تهدیدی برای استقرار و امنیت منطقه به حساب نمی آید و توقف هرگونه مداخلات منفی در امور داخلی کشورهای عربی تأکید می کند.

وی بار دیگر بر موضع ثابت مصر مبنی بر ضرورت پاکسازی خاورمیانه از سلاح هسته ای و تمامی سلاح های کشتار جمعی و احترام به اصول حسن همجواری و عدم مداخله در امور داخلی کشورهای دیگر به منظور تقویت ثبات در خاورمیانه تأکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید ایرانی
۱۰:۴۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
سی سی خانوم هم دم درآورده هم زبونش باز شده مرک دیکتاتور تا دیروز با کشتار مردم کشور با حمایت جانیان بین المللی از جمله آمریکا تو کوچه هاش با تانک میگشت حالا برا ما آدم شده مرتیکه احمق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
سی سی خانوم هم زبون اومد
آخرین اخبار