رئیس هیات اسکواش آذربایجان غربی؛

نبود سالن مناسب مانع اصلی توسعه اسکواش در آذربایجان غربی است

رئیس هیات اسکواش آذربایجان غربی: گفت: هیات اسکواش این استان از داشتن زیرساخت های مناسب برای تمرین ورزشکاران شهرستانی محروم بوده و نبود سالن عامل اصلی در توسعه نیافتگی این رشته ورزشی در استان به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سلمان فرضعلی پور افزود: هیات اسکواش آذربایجان غربی دارای هفت کورت /زمین بازی اسکواش/ بوده که 2 کورت در شهرستان میاندوآب، یک کورت در اشنویه، یک کورت در پیرانشهر و سه کورت در ارومیه است.

وی ادامه داد: نبود سالن ورزشی در سایر شهرستان ها منجر شده تا ورزشکاران و علاقه مندان این رشته در تمرین های خود دچار مشکل شوند زیرا فعالان این رشته باید در سالن مختص اسکواش تمرین کنند.

وی افزود: در رتبه بندی سالیانه هیات های اسکواش استان ها، آذربایجان غربی با وجود اینکه یک هیات تازه تاسیس با امکانات کم به شمار می رود، توانست رتبه چهارم را کسب کند.

رئیس هیات اسکواش آذربایجان غربی اظهار کرد: 64 متر زمین /کورت/ نیاز اصلی این رشته ورزشی است که هزینه راه اندازی یک کورت مناسب در آن 200 تا 300 میلیون ریال هزینه نیاز دارد.

فرضعلی پور گفت: بیش از 400 ورزشکار زن و مرد علاقه مند در رشته اسکواش در این استان فعالیت می کنند و استقبال بانوان در این استان بیشتر است.

 

انتهای پیام/ع

فعالیت 400 ورزشکار زن و مرد در رشته اسکواش در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.