استاندار آذربایجان غربی؛

آذربایجان غربی دروازه اتصال به اروپا است

استاندار آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی در شاهراه ارتباط ایران با اروپا قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در نخستین روز کاری خود در دیدار و عیادت حجت الاسلام شیخ غلامرضا حسنی امام جمعه سابق ارومیه اظهارداشت: آذربایجان غربی دارای پتانسیل‌های ویژه اقتصادی بوده و نیازمند شکوفایی است.

وی، آذربایجان غربی را دروازه‌ای به سمت اروپا توصیف کرد و افزود: این استان موتور محرکه توسعه کشور است و توسعه آن، توسعه روزافزون کشور را به دنبال می‌آورد.

وی با تاکید بر پرهیز از جناح بازی در خدمتگزاری به مردم، گفت: جای کار و تلاش زیادی در استان هست که امیدواریم با وحدت و همدلی که میان مردم این استان وجود دارد و بدور از هیاهو‌های سیاسی، بتوانیم مسیر پیشرفت و توسعه استان را بیش از پیش هموار کنیم.

شهریاری با قدردانی از استاندار سابق آذربایجان غربی نیز اظهار داشت: از تجربه‌های استاندار سابق آذربایجان غربی سعادت در مدیریت استان بهره خواهیم برد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین در رابطه با دریاچه ارومیه گفت: احیای دریاچه ارومیه مطالبه مردم است و دولت در همین راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی همچنین حجت الاسلام حسنی را مبارز نستوه و از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این بزرگوار حرکت‌های عظیمی علیه رژیم طاغوت داشته و نماد مبارزه با شاه در آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/م

احیای دریاچه ارومیه مطالبه مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.