محموله میلیاردی "کالای قاچاق" در اندیمشک توقیف شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: محموله 5 میلیارد ریالی کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان اندیمشک کشف و توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق، ماموران انتظامی ایست و بازرسی پل زال شهرستان اندیمشک با تشدید کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را در محور "اندیمشک – خرم آباد" متوقف کردند.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس در بازرسی از بار این خودرو تعداد 181 کارتن انواع لباس زمستانی، لوازم ورزشی و کوه نوردی، لوازم منزل و آشپزخانه کشف گردید.

سردار عباس زاده اذعان داشت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق را بالغ بر 5 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه با بيان اينکه عملکرد قاچاقچيان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را نشانه می رود، بیان کرد: تلاش فرماندهی استان جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از پیش ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

بار کالای قاچاق به مقصد نرسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.