هفته هشتم لالیگا؛

والنسیا با 6 گل به رتبه دوم رسید/پیروزی خارج از خانه ویارئال

هفته هشتم رقابت های لالیگای اسپانیا با برد پر گل والنسیا مقابل بتیس و پیروزی خارج از خانه ویارئال همراه بود.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بازی‌های هفته هشتم لالیگای اسپانیا، روز یکشنبه 4 بازی انجام شد .ابتدا در اولین دیدار  ایبار پذیرای دپورتیوو لاکرونیا بود که این بازی به تساوی بدون گل انجامید. با این نتیجه لاکرونیا 8 امتیازی و ایبار 7 امتیازی شدند و به ترتیب در رده‌های پانزدهم و شانزدهم هستند.


ویارئال در خانه خیرونای رده هفدهمی، به مصاف این تیم  رفت که این بازی با برتری 2 بر یک زیردریایی زرد به پایان رسید.

ویارئال در این دیدار ابتدا با دو گل دقایق 9 و 20 سدریک باکامبو از میزبانش پیش افتاد و در ادامه خیرونا تنها در دقیقه 40 یکی از گل‌های خورده را توانست توسط کریستین استوانی جبران کند.

ویارئال با این برد 13 امتیازی شد و تا رده هشتم جدول صعود کرد . خیرونای 6 امتیازی هم از رده هفدهم جدول تکان نخورد.

در دیداری دیگر مالاگای قعرنشین میزبان تیم لگانس بود که تیم مهمان به برتری 2 بر صفر رسید.

 

گل‌های تیم مادریدی توسط پائولیستا در دقیقه 56 و اسزیمانوفسکی در دقیقه 78 زده شد تا لگانس با این پیروزی 2 بر صفر، 14 امتیازی شده و به رده ششم صعود کند.ضمن اینکه رکیو از مالاگا در دقیقه 81 از بازی اخراج شد.

مالاگای یک امتیازی هم در قعر جدول باقی ماند.


آخرین بازی شب سوم هفته هشتم لالیگای اسپانیا بین رئال بتیس و والنسیا انجام شد که 9 در این بازی گل رد و بدل شد و با برتری 6 بر 3 والنسیا در خانه تیم رئال بتیس به پایان رسید.

در این بازی، پس از اینکه کوندوگبیا در دقیقه 35، کودس در دقیقه 45، رودریگو در دقیقه 64و مینا در دقیقه 74، برای والنسیا 4 گل زدند، بتیس با 3 گل کمپل در دقیقه 79، سانابریا در دقیقه 81 و تیو در دقیقه 84 در آستانه جبران قرار گرفت اما زاتزا در دقیقه 88 و پریه‌را در دقیقه 94، 2 گل دیگر برای والنسیا به ثمر رساندند تا این تیم صاحب برتری 6 بر 3 شود. ضمن اینکه لئون در دقیقه 55 یک ضربه پنالتی بتیس را هدر داد.
والنسیا با این پیروزی 18 امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت. بتیس 13 امتیازی در مکان نهم قرار گرفت.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها، تیم‌های بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکومادرید به ترتیب با 22، 17 و 16 امتیاز در رده‌های اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/


والنسیا با جشنواره گل به رتبه دوم لالیگا رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار