سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان:

جوان ترین تیم جام هستیم/ به دلیل اشتباهات فردی بازی را به ایران واگذار کردیم

ممرک با اشاره به بی‌تجربگی بازیکنانش یادآور شد: تیم باتجربه‌ای همچون ایران توانست از این اشتباهات بهره ببرد.

جوان ترین تیم جام هستیم/ به دلیل اشتباهات فردی بازی را به ایران واگذار کردیمبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان با اشاره به بی تجربگی بازیکنانش یادآور شد: تیم باتجربه ای همچون تیم ملی فوتسال ایران توانست از این اشتباهات بهره ببرد.

«عبدالرزاق ممرک»، شب گذشته در نشست خبری پس از بازی تیمش با تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی اول برای همه تیم ها مشکل می باشد و مخصوصا بازی در مقابل تیمی که قبلا قهرمان آسیا شده است، خیلی سخت تر است.

ممرک اظهار کرد: تیم افغانستان از لحاظ سنی جوان ترین تیم این جام می باشد، ولی ما امروز بازی خوبی را از خودمان نشان دادیم و به برد در بازی بعد که با تیم تاجیکستان داریم، امیدوار هستیم.

وی افزود: تیم ملی فوتسال افغانستان با شرکت در تورنمنت های زیاد و بازی با تیم هایی همچون ایران و دیگر تیم های آسیایی می تواند بر تجربه بازیکنان بیافزاید و باعث پختگی آنها شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه تیم ملی فوتسال افغانستان تا بحال در مسابقات جام آسیایی حضور نداشته و سعی می کنیم از این موقعیت به دست آمده بهره برده و کسب امتیاز کنیم.

ایرنا به نقل از سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان نوشت: ما در بازی امروز بهتر ظاهر شدیم ولی در نهایت به خاطر اشتباهات فردی بازی را واگذار کردیم و تیم ایران از این اشتباهات کمال استفاده را برد.

تیم ملی فوتسال افغانستان در بازی اول خود مقابل تیم فوتسال ایران با نتیجه هشت بر 2 شکست خورد و در بازی دوم خود، امروز دوشنبه ساعت 19 به مصاف تیم ملی فوتسال تاجیکستان خواهد رفت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار