پل اول بشار یاسوج نیازمند اعمال محدودیت تردد است

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پل اول بشار شهر یاسوج به دلیل پایان عمر مفید آن نیازمند اعمال محدودیت تردد و سپس ایمن سازی سازه و ستون هاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  پژمان نیک اقبالی در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: شهرداری یاسوج از طریق نصب تابلو اقدام به اعمال محدودیت تردد روی این پل برای خودروهای دارای وزن مشخص کند.
وی افزود: وضعیت کیوسک های موجود در شهر یاسوج به زودی توسط دستگاه های اجرایی عضو شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد بررسی خواهد شد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: لازم است مشکلات بوجود آمده توسط برخی از این کیوسک ها شامل سد معبر و یا تشدید ترافیک برطرف شود.
نیک اقبالی عنوان کرد: ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در یاسوج با تعامل شهرداری این شهر و دستگاه قضایی و راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد ضروری است.
وی ابراز داشت: فعالیت این وانت بارها در نقاط مختلف شهر یاسوج علاوه بر معضلات بهداشتی و زیست محیطی مشکلات متعددی را نیز برای رفت و آمد مردم و خودروها ایجاد کرده است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عده ای از رانندگان و یا صاحبان این وانت بارها برای شناسایی نشدن اقدام به مخفی کردن پلاک خودروهای خود با روش های مختلف از جمله گذاشتن کارتن و یا مالیدن گِل و لای می کنند.
نیک اقبالی خواستار ساماندهی هر چه بهتر چهارراه حسینیه ثارالله شهر یاسوج شد.
پل اول بشار یاسوج در سال 1348 بر روی رودخانه بشار این شهر ساخته و به بهره برداری رسید.
این پل ارتباط ورودی شهر یاسوج از سمت شیراز، دوگنبدان، بابامیدان، دهدشت، باشت، لیکک، چرام، لنده و مناطق جنوبی کشور است.
شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 دارای جمعیتی افزون بر 130 هزار نفر است.

انتهای پیام/غ

ضرورت ساماندهی وانت های باری در یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.