جریمه 194 میلیارد ریالی متخلفین در تعزیرات حکومتی همدان

مديركل تعزيرات حكومتی استان از ورود 5 هزار و 121 فقره پرونده و محكوميت بیش از 194 ميليارد ريالی متخلفين در تعزيرات حكومتی طی 6 ماهه نخست امسال خبر داد.

جریمه 194 میلیارد ریالی متخلفین در تعزیرات حکومتی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن‌پور،مدير كل تعزيرات حكومتی استان همدان در راستای عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» کمک به ثبات اقتصادی و جلوگیری از سودجویی فرصت‌طلبان، با توجه به وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی مبنی بر رسیدگی و صدور حکم در چارچوب قانون و در راستای حمايت از حقوق مصرف كنندگان و توليدكنندگان در 6 ماهه نخست امسال تعداد 5 هزار و 121 فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی افزود: از این پرونده‌ها، تعداد 3 هزار و 554 فقره در بخش كالا و خدمات، 789 فقره در بخش قاچاق كالا و ارز و 778 فقره در بخش بهداشت، دارو و درمان به تعزيرات حكومتی استان همدان ارسال شده است.

مديركل تعزيرات حكومتی استان همدان عنوان کرد: در حوزه کالا و خدمات 99.90 درصد، در حوزه قاچاق کالا و ارز بيش از 101.60 درصد و در حوزه بهداشت، دارو و درمان بیش از 97.60 درصد پرونده‌ها رسیدگی و مختومه شده است.

وی عنوان کرد: متخلفین در مجموع به 194 میلیارد و 534 میلیون و 964 هزار و 31 ریال جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

علیرضا حسن‌پور ابراز داشت: در طرح بازگشایی مدارس نیز 266 مورد بازرسی صورت گرفت و 252 فقره پرونده با محکومیت بیش از 473 میلیون ریالی تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: تعزيرات حكومتی آمادگی كامل برای رسيدگی سريع و اجرای قاطع آراء صادره در زمينه تخلفات اعلامی را دارد.

انتهای پیام/ خ

جریمه میلیاردی متخلفین در تعزیرات حکومتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.