برگزاری کلاس آموزشی پیشگیری از پدیکلوزیس در سیریک

کلاس آموزشی پیشگیری از پدیکلوزیس (شپش) و بهداشت دهان و دندان در سیریک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،عبدالرئوف جمشیدزاده مسئول بهداشت دهان و دندان شهرستان سیریک از برگزاری یک دوره کلاس آموزشی پیشگیری از پدیکلوزیس (شپش) و بهداشت دهان و دندان ویژه معلمین مدارس شهر سیریک و بهورزان مرکز بهداشتی درمانی خبر داد.

 وی در خصوص آشنایی با آناتومی دندان، علل پوسیدگی دندان، راه های پیشگیری از پوسیدگی دندان، فلورایدتراپی با استفاده از وارنیش فلوراید و راه های جلوگیری از بروز صدمات دندانی در مدارس به فراگیران آموزش های لازم را ارائه داد و در پایان به سؤالات مطرح شده از طرف مربیان، پاسخ داده شد.

مسئول بهداشت دهان و دندان شهرستان سیریک درباره آلودگی سربه شپش در مدارس گفت: این پدیده یک مسئله اجتماعی و گریبان گیر بسیاری از جوامع است و کلیه طبقات اجتماعی اقتصادی جامعه ممکن است دچار این آلودگی شوند.

جمشیدزاده افزود: به منظور افزایش سلامت دانش آموزان و آگاهی دادن به معلمان در خصوص علائم، راه های انتقال، پیشگیری و درمان بیماری پدیکلوزیس و همچنین بهداشت دهان و دندان، اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی در تمامی مراکز بهداشتی درمانی با حضور معلمین مدارس و بهورزان خواهد شد.

انتهای پیام/ف

تشکیل کلاس آموزشی پیشگیری از پدیکلوزیس در سیریک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.