سپاه پاسداران نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا را در نقاط مختلف جهان نقش بر آب کرده است

نماینده مردم سراوان در مجلس گفت: سپاه نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا را در نقاط مختلف جهان نقش بر آب کرده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نماینده مردم سراوان در مجلس با تاکید بر اینکه سخنان ترامپ مطالبی بی‌پایه و اساس و غیرمنطقی بود، گفت: سپاه نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا را در نقاط مختلف جهان نقش بر آب کرده، بنابراین آنها از طریق تحریم به دنبال تسویه حساب هستند.

محمدباسط درازهی با اشاره به یاوه‌گویی‌های اخیر ترامپ، اظهار داشت: سخنان رئیس جمهور آمریکا مطالبی بی‌پایه و اساس و غیرمنطقی بود؛ هیچ سیاست‌مداری در دنیا با این لحن و بیان صحبت نمی‌کند و روی هم رفته سخنان ترامپ از به کلی مردود و محکوم است.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمی‌توان گفت سخنان ترامپ به معنای پاره کردن برجام است و باید در آینده دید کنگره درباره برجام چه تصمیمی می‌گیرد. برجام قرارداد دوطرفه نیست که نگران آن باشیم، بلکه معاهده‌ای بین‌المللی است.

وی با تاکید براینکه مسئولان باید در پاسخ به این یاوه‌گویی‌ها جواب دندان‌شکنی بدهند، صحبت‌های ترامپ علیه نهاد مردمی سپاه را مردود دانست و گفت: درخشش سپاه در سطح جهانی سبب شده ترامپ به این فکر بیافتد که با اعمال تحریم این نهاد مهم را تضعیف کند و بدون شک او در نهایت به‌دنبال تضعیف نظام و کشور ایران است.

درازهی اضافه کرد: آمریکا در برنامه‌های میان‌مدت و بلند‌مدت خود که در منطقه داشت از جمله پرورش داعش، در برابر سپاه شکست خورد و نقشه‌ها و توطئه‌های خود را نقش بر آب دید، بنابراین این شرایط را تحمل نکرد و قصد دارد از طریق تحریم نهاد مردمی سپاه را تحریم کند که البته راه به جایی نمی‌برد.

انتهای پیام/گ

سپاه نقشه های آمریکا را نقش بر آب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار