کلینتون: خطر از جانب پوتین علیه آمریکا هنوز بر طرف نشده است!

«هیلاری کلینتون» در جدیدترین اظهاراتش مدعی شد آمریکایی‌ها همچنان باید مراقب مداخلات «ولادیمیر پوتین» در امور داخلی این کشور باشند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه سی ان ان؛ «هیلاری کلینتون»، نامزد شکست خورده حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در مصاحبه با «فرید زکریا» مجری شبکه سی ان ان مدعی شد: روسیه به چند موفقیت در برابر آمریکا دست یافت و خطر از جانب «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور این کشور، هنوز به طور کامل برطرف نشده است.

کلینتون سپس افزود: «مراقب پوتین باشید، او هنوز کارش تمام نشده است!» 

او در ادامه سخنانش به گزارش نهادهای اطلاعاتی که در ژانویه منتشر شده بودند اشاره کرد که در آن آمده بود: پوتین مستقیما به یک گروه روسی دستور داد تا در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا مداخله داشته باشند و کاری کنند تا به کمپین انتخاباتی کلینتون ضربه وارد شده تا شرایط برای پیروزی انتخاباتی ترامپ فراهم شود.

نامزد شکست‌خورده انتخابات 2016 در ادامه مدعی شد: با ریاست جمهوری ترامپ، پوتین توانست به برخی اهداف خود دست یابد؛ اما نه به همه آن‌ها. به لطف سامانه امنیتی آمریکا، روسیه نتوانست  به آن اندازه که در دیگر کشورها نفوذ دارد، در امور داخلی ما نیز مداخله کند.

اما کلینتون باور دارد خصومت پوتین با وی موجب شد تا اقداماتی علیه کمپین انتخاباتی اش انجام دهد. وی در این باره گفت: فکر می کنم کمپینی که پوتین علیه ما به راه انداخته بود، چیزی فراتر از دموکراسی در آمریکا بود. پوتین امیدوار بود زمینه دو قطبی شدن را در آمریکا پیاده کند. او می خواست آمریکایی ها را به دو نیم تقسیم کند. باید از این پس هم مراقب او باشیم.

 

انتهای پیام/

مصاحبه کلینتون با سی‌ان‌ان درباره روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار