مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی؛

کارت ملی طرح قدیم تا پایان سال اعتبار دارد

مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: کارت ملی طرح قدیم تا پایان سال اعتبار دارد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ فاطمی، مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: کارت ملی هوشمند به عنوان کلید ورود به دولت الکترونیک مطرح بوده ، و لازم است هم استانی های گرامی هر چه زودتر نسبت به أخذ آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه کارت های ملی طرح قدیم صرفا تا پایان سال جاری اعتبار دارند ،افزود: با همگانی شدن استفاده از کارت های ملی هوشمند ، بسیاری از خدمات الکترونیک دولت بر روی این بستر ارائه خواهد شد و لذا آن دسته از هم استانی هایی که نسبت به این مهم اقدام نکرده اند، از دریافت خدمات مربوطه محروم خواهند شد.

مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت:در شش ماهه نخست سال جاری قریب به 50 هزار درخواست کارت ملی هوشمند اخذ شده که بیشتر آن تحویل متقاضیان شده است.

فاطمی با بیان اینکه تا کنون بیش از 210 هزار کارت ملی هوشمند در استان صادر شده است،افزود:از ابتدای این طرح در استان نزدیک به 226 هزار جلد شناسنامه مکانیزه صادر شده است که با این اقدام گامی بلند در راستای اتقان اسناد هویتی ایرانیان برداشته می شود.

وی افزود:در شش ماهه اول سال جاری 9هزار و 447 واقعه ولادت نیز در استان به ثبت رسیده که در گروه پسران بیشترین فراوانی نام به ترتیب امیرعلی ،ابوالفضل و محمد و در گروه دختران فاطمه ، فاطمه زهرا و زینب بوده است.
انتها پیام/ب


صدور 210 هزار کارت ملی هوشمند در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار