فرمانده انتظامی گرمسار ؛

دستگیری آدم‌ربایان ۲ خواهر گرمساری در ساوه

فرمانده انتظامی گرمسار گفت: آدم‌ربایان ۲ خواهر گرمساری در ساوه دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سرهنگ ابوذر قربانی فرمانده انتظامی گرمسار گفت: با گزارشی مبنی بر ربوده شدن دو خواهر تبعه افغانی در گرمسار مأموران نیروی انتظامی و کارآگاهان پلیس وارد عملیات شدند.


فرمانده انتظامی گرمسار با بیان اینکه این دو خواهر از سوی 3 نفر از محل سکونت رباییده شدند ، افزود : خواهران دزدیده‌شده 17 ساله و 6 ساله بودند و دو تن از آدم‌ربایان از اقوام دور آن‌ها هستند.


وی پاسخ رد به درخواست ازدواج این افراد را عامل وقوع این آدم‌ربایی اعلام کرد و اظهار داشت : با تلاش نیروهای انتظامی و کار آگاهان پلیس آدم‌ربایان در کمتر از 24 ساعت پیدا شدند.


سرهنگ قربانی تصریح کرد : با بررسی‌های ویژه در ابتدا راننده آژانسی که برای این اقدام با آدم‌ربایان همکاری می‌کرد شناسایی و دستگیر شد و مأموران نیروی انتظامی به مقصدی که آدم‌ربایان را منتقل کرده بود اعزام شدند.


فرمانده انتظامی گرمسار با اشاره به اینکه با حضور نیروهای انتظامی در محل مذکور آدم‌ربایان متواری شدند ، افزود : پس از بررسی و تلاش نیروی انتظامی این افراد در محل مخفیگاه در شهرستان ساوه دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.


وی تصریح کرد: حفظ امنیت و آرامش یکی از مهم‌ترین رسالت‌های نیروی انتظامی است که به‌شدت با متخلفان و اخلال گران در این عرصه برخورد قاطعانه می‌شود.


انتهای پیام / ذ


آدم ربایان دو خواهر گرمساری دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
دوخواهر گرمساری یا افغانی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
افغانی همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
افغانی همینه
آخرین اخبار