خدمات ۷۵۰میلیون تومانی کمیته‌امداد به مناطق محروم کردستان

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان از خدمات ویژه این نهاد در روستاها و مناطق محروم استان خبر داد و گفت: ۷۵۰ میلیون تومان در شش‌ماهه نخست سال جاری در مناطق محروم کردستان هزینه شد.  

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛فرخ ذره‌بینان، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان بابیان اینکه یکی از گروه‌های جامعه هدف این نهاد خدمت به مددجویان و نیازمندان مناطق روستایی و محروم است،گفت: کمیته امداد استان کردستان درزمینه ارائه خدمات ویژه حمایتی در روستاها و مناطق محروم این استان ۷۵۰ میلیون تومان در شش‌ماهه نخست سال جاری هزینه کرده است.

 وی بابیان اینکه هزار و ۴۰۰ عدد پنکه به ارزش ۲۵۲ میلیون تومان در تابستان سال جاری در بین مددجویان مناطق محروم این استان توزیع شد، افزود: همچنین ۲۰۶ عدد تانکر آب به ارزش ۲۴ میلیون تومان در روستاهای محروم این استان توزیع شد.

ذره‌بینان با اشاره به پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه به دختران و پسران مددجوی مناطق محروم کردستان گفت: علاوه بر پرداخت ۴۸۰ میلیون تومان کمک‌هزینه ازدواج و خرید جهیزیه به ۲۴۰ نفر از دختران و پسران تحت حمایت کمیته امداد در این مناطق ۱۶۰ میلیون تومان نیز به‌صورت ویژه به این افراد در شش‌ماهه نخست سال جاری پرداخت شد.

وی همچنین از پرداخت بن تغذیه به ۷۵۷ کودک  زیر پنج سال این مناطق به ارزش ۳۰۸ میلیون تومان خبر داد و گفت: در جهت کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند مناطق روستایی و محروم این استان ۱۲۸ میلیون تومان برای ۶ هزار و ۶۵۶ دانش‌آموز نیازمند این مناطق در شش‌ماهه نخست امسال هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان با اشاره به سایر خدمات این نهاد در روستاهای مناطق محروم استان کردستان بیان کرد: خدمات درمانی و پرداخت فراشنیز، کمک به ارتقاء شاخصه‌های بهداشتی، پرداخت کمک‌معیشت و تسهیلات قرض‌الحسنه از دیگر خدمات حمایتی این نهاد در روستاها و مناطق محروم استان است.

انتهای پیام/م

پرداخت ۳۰۸ میلیون تومان بن تغذیه به ۷۵۷ کودک مددجوی کردستانی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.