سردار اشتری:

صحبت های رئیس جمهور آمریکا ناشی از ناآشنایی به جهان است

فرمانده‌نیروی‌انتظامی‌کشورگفت:صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران ناشی از کم‌عقلی و ناآشنایی او به جهان است.

صحبت های رئیس جمهور آمریکا ناشی از ناآشنایی به جهان استبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار اشتری فرمانده انتظامی ناجا در مراسم افتتاحيه شانزدهمين نمايشگاه بين المللی ايپاس ٢٠١٧ اظهار كرد: برگزاری اين نمايشگاه بزرگ باعث خير و بركت برای داخل و خارج كشور شده و با استمرار در این شانزده سال موقعيت  خوبی پيدا كرده است.

وی افزود: نمايشگاه نيازی اساسی در داخل و خارج از كشور است، تعداد مخترعان داخلی و خارجی در نمايشگاه نشانگر مهم بودن نمايشگاه است.

سردار اشتری بيان كرد: تمايز اين نمايشگاه در برپايی غرفه ها است و  جوانان ما می توانند تجهيزات ايمنی و پليسی كشور را تامين کنند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس و زورگويی مستكبران نشان داديم می توانيم روی پای خودمان بايستيم، ادامه داد: دوران تحريم  ادامه دارد اگر چه فشارهايی را بر ما تحمیل شد اما دستاوردهای خوبی هم داشت و آن اين است كه امروز ايران توانسته قدرت دفاعی خوبی در جهت صلح و امنيت كسب کند.

سردار اشتری با بیان اینکه در حوزه های مختلف از جمله پزشكی و غیره  پيشرفت خوبی داشتيم، افزود:ايران در مقابل تحريم ها ايستادگی كرده و توان بالقوه ای در بين دانشمندان و مخترعان  دارد.

وی با بیان اینکه نمايشگاه گوشه ای از توانمندی های ايران است و در تمام كشور فراخوان داشتيم، ادامه داد:از تمام ظرفيت ها استفاده كرديم چرا که همه اين اقدامات برای امنيت است و امنيت برای مردم است.

سردار اشتری با بیان اینکه امروز ايران با توجه به اينكه در منطقه ای قرار دارد كه كشورهای منطقه به خاطر زورگويی و ناامنی وارد شده و امنيت را سلب كردند، گفت: در كشور ايران امنيت كامل و با ثباتی را داريم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه سپاه پاسداران امروز مورد هجمه ياوه گويان قرار گرفته، ادامه داد:حرفهای ترامپ ناشی از ناآشنايی بر جهان است اين انسجام در نيروهای مسلح باعث امنيت شده و حتی اين امنيت به منطقه هم كشيده شده است.

وی با بیان اینکه بنابه به درخواست دولت قانونی سوريه اقدامات مستشارانه ايران در سوريه آغاز و با ارتش سوريه امنيت به اين كشور بر می گردد، گفت:باعث افتخار و سربلندی است که پليس ما در تراز جمهوری اسلامی ايران است و باعث امنيت و آرامش مردم هستند.

سردار اشتری با بیان اینکه امروز در سايه امنيت ، آرامش پژوهش و غیره هستیم،گفت:امروز با مشاركت و همكاری مردم بسیاری  از ماموريت های پليس به سرانجام رسيده است.

وی گفت:نقش فناوری و استفاده از تجهيزات بسيار موثر است هر چه قدر از تكنولوژی روز استفاده كنيم سرعت عمل ما بيشتر می شود و با اين نمايشگاه می خواهيم تجهيزات بیشتری را به پليس ببريم.

سردار اشتری افزود:در جاده ها با استفاده از فناوری های روز توانستیم نظم جاده ای را افزايش بدهیم.

وی با بیان اینکه برای برگزاری نمايشگاه زحمات زيادی كشيده شده از این رو  تشكر و قدردانی می كنم، ادامه داد: بعد از برگزاری نمايشگاه، غرفه داران محل خود را انتخاب و برای نمايشگاه سال آينده ثبت نام می كنند، البته ما به اين شرايط قانع نيستيم و بايد  برای بهتر شدن نمايشگاه تلاش کنیم و  از تمام ظرفيت ها برای گسترش نمايشگاه استفاده كنيم.

انتهای پیام/

صحبت های مهم سردار اشتری در نمایشگاه ایپاس 2017

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار