فراخوان جشنواره انتخاب کارآفرینان برتردر کهگیلویه وبویراحمد

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارآفرینان کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در دوازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر تا 30 مهرماه 1396 فرصت نام نویسی دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  گودرز رحیمی نژاد  اظهار داشت: کارآفرینان کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به سایت معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به نشانی www.karafarinanebartar.ir نام نویسی کنند.
وی افزود: ثبت نام از 15 شهریور ماه سال جاری از کارآفرینان برتر این استان آغاز شده و تا 30 مهرماه برای ارسال مدارک و سوابق مهلت دارند.
رحیمی نژاد بیان کرد: تاکنون 14 نفر، از بخش های مختلف خدمات، صنعت و کشاورزی از کهگیلویه و بویراحمد در این سامانه نام نویسی کرده اند.
وی ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف صـنعت، کشـاورزی و خـدمات، هـم افزایـی و مشـارکت کارآفرینـان درتوسـعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی را از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر برشمرد.
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته 45 نفر از کارآفرینان برتر این استان نام نویسی کرده و از این تعداد 2 نفر در بخش صنعت و خدمات رتبه نخست را کسب کردند.

 انتهای پیام/غ

آغازنام نویسی جشنواره انتخاب کارآفرینان برتراستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.